Oldalak

2012. október 24., szerda

21. rész.: A bulira készülődve.

Sziasztok!:) Nagyon sajnálom, hogy csak most tudtam új részt hozni, csak a múlthéten nem volt időm, mivel nem voltam itthon és hétközbe pedig abszolút nincs időm új részeket írni/hozni. A részeket pedig szinte sose írom meg előre.:) Bár néha könnyebb lenne ha meglennének írva aztán csak kéne kirakni, de én úgy vagyok vele, hogyha időközbe valami jobb eszembe jut akkor újra kellene írnom.:) Ígyhát ilyenkor a fantáziám útnak eresztem és létrejönnek ezek a részek, amelyek remélem, hogy tetszenek.:)Bár mindig több napig írom és dolgozok rajtuk eleget, de előre részt tényleg nem szoktam írni mert arra már tényleg nem lenne semmi időm.:) Örülök, hogy már több mint 6150 az olvasottság, és remélem hogy közületek vannak akik tényleg rendszeresen olvassák a blogomat.:) Amúgy még mindig lehet szavazni, hogy kikről írjak egy teljes részt.:) Na de nem vesztegetem tovább az időtöket, jöjjön hát az új rész, ami remélem tetszeni fog, és kapok majd komikat hozzá.:)








Orsi szemszöge:
Jajj annyira örülök, hogy itt vannak Belláék, és Niall. Eszméletlen. Álmodni sem mertem volna, hogy egyszer vele találkozok. Ez Bellának köszönhető.
Az egész akkor kezdődött, amikor Belláék Londonba költöztek és ő összeismerkedett a fiúkkal és amikor mi megérkeztünk velük fogadtak, és egész nap velük voltunk, én elég sokáig maradtam Belláéknál szóval volt időm jobban összeismerkedni a fiúkkal, már amennyire pár nap alatt lehet. A legjobb az egészben az, hogy miután hazajöttem azóta is tartom a kapcsolatot a banda szerintem leghelyesebb fiújával-Niallel. Úristen dejó pasi.:$$
Annyira örülök, hogy Niall Bellával és Zaynnel eljött hozzánk, ma már bulizni is elmegyünk együtt. Alig várom a bulit, hogy egész éjjel velük legyek, a legjobb barátnőmmel, a fiúval aki eszméletlen jól néz ki és nagyon bejön és ez azthiszem kölcsönös, és Bella barátjával, Zaynnel. Tényleg még nem is tudom, hogy mi lett vele és Harryvel, na mindegy is, majd kifaggatom erről. A lényeg, hogy ma jól érezzük magunkat, és remélem, hogy hamarosan lessz valami köztem és Niall között.
Mivaaan?! Már ennyi az idő?-néztem hirtelen az órámra. Jól elszálltak a gondolataim a felhők fölé, gyorsan mennem kell készülni, mivel mindjárt indulnom kell Belláékhoz.


Niall szemszöge:
Olyan boldog vagyok, hogy megismerhettem Orsit, szerintem ő egy nagyon különleges lány, nagyon tetszik nekem. Még meg sem köszöntem Bellának, hogy megismerhettem és hogy elkísértek Zaynnel, meg úgy alapjában véve mindent. Gyorsan el kell készülnöm mivel mindjárt itt van Orsi és akkor indulunk a buliba. Kicsit fura lessz, hogy mindenki magyarul beszél. Remélem nem lessz túl sok rajongó, most csak a barátaimmal szeretnék lenni, és kizárni a külvilágot. Közelebb akarok kerülni Orsihoz, és jobban megismeri őt. Remélem minden jól fog majd alakulni köztünk, csak hát a távolság a gond. Nem akarom elsietni. Tény, hogy nagyon szép lány, de ha úgy vesszük szinte semmit nem tudok róla, mivel chaten mindenki másnak adhatja ki magát, bár remélem, hogy engem nem vert át, de élőben mégis másabb. Na mindegy, itt a buli és még itt maradunk egy jókis időre.:)


Bella szemszöge:
Mindjárt itt a buli ideje, remélem Niall és Orsi között minden jól fog alakulni. Mi Zaynnel már kész vagyunk és arra várunk h Niall is elkészüljön és Orsi ideérjen. Remélem találkozok pár régi ismerőssel, és jó buli lessz. Bár itthon mindig jó bulik vannak. Jó a társaság, zene meg minden.:)
Hogy elrepült az idő, már Orsi is ittvan és elindultunk a buliba. Egyszer csak azon vettem észre magam, hogy már a buli helyszínén vagyunk és megyünk be a klubba.
Elég érdekes volt újra itt lenni és érdekes arcokat láttam, akik...

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez nagyon jóó *-* igen van rendszeres olvasóód:D ÉN :DD gyorsan a következőt. puszíí :**

Beaa. írta...

olvasod, ha átlinkelem hogy van újrész.:)) jóna nem komplikálom túl.xD köszii.:$ pussz.:*

Hope xx írta...

Nagyoonjóóó..és felraktam a megígért új részt :DD és kérhetnék ehhez is tartalmas komit ? köszii xx

Névtelen írta...

Jaj de jó!<3 Létszi hamar a kövit!!!

Névtelen írta...

Elolvasnám, de sajnos Álmos vagyok:)))

Beaa. írta...

Köszönöm Álmos, mindigis tudtam, hogy álmos vagy.:DD

Unknown írta...

Szia:) Nem kell mondanom, de mindig felkavarod bennem a kíváncsiságot :D Nagyon jó lett ez a rész isss :D Siess a köviveeel *-* Új rész nálam, ha van időd, és erőd olvasd el, és szólj hozzá :) Pusziii ♥♥ http://onedirectionfansiteblog.blogspot.hu ;) ♥

Unknown írta...

fojtasd mikor jön a következö rész nagyon várom♥♥♥♡♡♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Megjegyzés küldése