Oldalak

2012. október 6., szombat

20. rész. : Újra otthon.:)

 Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy így elhanyagoltam a blogot és nem hoztam új részt, csak eléggé sok tanulnivaló volt és hát pechemre le is betegedtem, annyira hogy az írásra sem tudtam koncentrálni. Bűntudatom volt és van amiatt, hogy nem hoztam nektek új részeket, pedig tudom, hogy mennyire vártátok.:)
De most megjöttem és kárpótollak. Remélem tetszeni fog ez a rész is.:)










"Nagyon megnyugodtam ezek a szavak hallatán, majd bekapcsoltuk az öveket." 

Egy kis idő elteltével a gép leszállt, így már mi is letudtunk róla szállni. Elvettük a csomagjainkat és már meg is láttuk Orsit az apukájával, mivel ők jöttek értünk. Gyorsan lefotóztam Zaynt, mivel nagyon aranyos volt a táskával a vállán ahogy fogta és áhw azok a szemek. Hát nem aranyos?! Niallt is lefotóztam mivel épp egy amerikai zászlót tartott a kezében hatalmas vigyorral az arcát. Ezek a srácok elképesztőek, mindig olyan aranyosak. A fényképezkedés után odamentünk Orsiékhoz, akik kedvesen fogadtak minket. A bőröndöket bepakoltuk a kocsiba, majd beszálltunk és elindultunk. A fiúknak elég furcsa volt az út, mivel itt a másik felől van a kormány és van pár eltérés az utakon meg stb. Az utat beszélgetéssel töltöttük meg hülyüléssel. Orsi apukája nem tud angolul így néha magyarul is megszólaltunk, hogy ő se érezze magát egyedül, de ilyenkor általába lefordítottuk úgy, hogy a fiúk is értsék, vagy ha a fiúk akartak neki valamit mondani, akkor Orsi apukájának fordítottuk le a fiúk szavait, szóval mondhatom, hogy ez egy elég fura de vicces út volt. 
Mivel úgy gondoltuk, hogy az itt töltött idő alatt nem akarunk Orsiék terhére lenni, így inkább a régi házunkban voltunk, mivel szerencsére anyáék nem adták el, mert gondoltak arra is, hogy majd visszamegyünk párszor és akkor legyen, hol laknunk. Megkértem Orsi apukáját, hogy oda vigyen minket, majd miután kiszáltunk, megköszöntük, hogy elhozott és megbeszéltük Orsival, hogy majd találkozunk. Bementünk a házba, ami elég üres volt, mivel minden holmink hiányzott csak a bútorok voltak ott. Kicsit rossz volt így látni a régi lakást, mivel itt nőttem fel és hiányzott, meg az itthoni környezet is, de Londonban olyan barátokra leltem szert, akik nélkül már el sem tudnám képzelni az életemet, és nem, nem azért mert híresek, hanem azért, mert nagyon jófejek meg minden.
Felmentünk az emeletre és elfoglaltuk saját szobáinkat.
Zayn könyörgött, hogy aludhasson velem és legyünk közös szobába.
- Szivem hadd aludjak veled!-nézett hatalmas bociszemekkel Zayn.



- Minek akarsz te ennyire velem aludni? Csaknem félsz?-néztem rá úgy, mint egy hülyére.
- Igen félek egyedül ebben az óriási házban, főleg attól, hogy elrabolnak téged tőlem.-erre mindketten hatalmas kacagásban törtünk ki. Félóra kunyerálás után belementem, aztán ő mint egy kisgyerek ugrálni kezdett örömében és valamiféle örömtáncot járt, majd megcsókolt köszönetképpen.

Hát oké gondoltam legyen gyereknapja, így átmentünk a szobámba vagyis mostmár a szobánkba és kipakoltunk, majd átmentünk megnézni Niallt, hogy hogy halad. Láttam hogy nem boldogul egyedül, így odamentem hozzá és segítettem neki kipakolni. Mivel mind megéheztünk gondoltunk rendelünk kaját, mert annyira elvoltunk fáradva, hogy nem tudtunk volna elmenni kaját venni s készíteni, vagy akár egy étterembe sem tudtunk volna elmenni a fáradtságtól, úgyhogy ez most tökéletes volt. Gyorsan meghozták a kajánkat és kifizettem. Miután becsuktam az ajtót, mind valami éhenkórászok, akik már egy jóideje nem ettek nekiugrottunk az ételnek és elpusztítottuk a tömérdek ételt. Jól laktunk és gondoltuk ledőlünk egy kicsit pihenni. 
A pihenésből egy jó hosszú alvás lett, mivel mikor megébredtünk már reggel volt.:)) Hát igen ezek vagyunk mi, lustaságok! Gyorsan letusoltunk és felöltöztünk. Úgy döntöttünk elmegyünk bevásárolni. Közben vettünk pár szendvicset, reggeli gyanánt, majd mikor hazamentünk nekiálltunk főzicskélni. Sokat röhögtünk és a fiúk egy csomót doncskodtak a kajával, majd végül kész lett, nagy meglepetésünkre nagyon finomra sikerült. Gondoltuk, mivel péntek van elmegyünk este bulizni és elhívjuk Orsit is. Így is lett. Eljött az este és elindultunk a buliba...

15 megjegyzés:

Unknown írta...

Végre! Visszatértél :) nagyon jó lett a rész...van egy olyan érzésem, hogy érdekes buli lesz ott. nagyon kíváncsi lettem :D siess a következővel <3

Beaa. írta...

Köszii. Hát megpróbálok sietni.:D ♥

Unknown írta...

Wáóó wáóó a várva várt rész :D Fuu te nagyon jó lett, nagyon szupii ^^ SIesss gyorsan a köviveel imádtam ezt a részt, bár minden részedet imádoom ^^ ♥♥

Beaa. írta...

Köszii.:$ ♥

Unknown írta...

Nagyon jó *-*
Hamar hozd a kövit!!..:DD ♥

Trixi írta...

Már enyhén hiányoltam, vagyis miattad is téptem már a haj, hogy mikor teszel ki új részt...ilyen mostanság sokszor van velem...:'D de mindenesetre nagyon várom a következőt izgalmasnak ígérkezik.:D♥

Beaa. írta...

köszii. ♥

Orsíí.c: írta...

mégmégmégmégmég ennyi nem elég.♥

Beaa. írta...

:)):)) okéé hamarosan jön a kövi. ♥

Lizzy írta...

Szia. Nagyon de nagyon tetszik. Már várom mikor lesz friss! Nagyon jól írsz, nekem tetszik nagyon! :)

Beaa. írta...

Köszi.:)

Hope xx írta...

Szia nagyon jóó lett..újrész nálam *-* http://kitalalt-uj-eletem.blogspot.ro/

Beaa. írta...

Köszii.:D Megnézem.;):D

Hope xx írta...

Szia..bocsi hogy ide írok..de felraktam valamit a blogomra..és jó lenne ha teis elolvasnád ! www.kitalalt-uj-eletem.blogspot.ro

Beaa. írta...

oké. elolvasom.:)

Megjegyzés küldése