Oldalak

2012. szeptember 16., vasárnap

19 rész : Az utazás.

 Sziasztok. Hát meghoztam ezt a részt is. Remélem tetszeni fog. Mivel holnap itt is (Erdélyben) megkezdődik az iskola (sajnos!!) ezért nem tudok 3-4 naponta részt rakni, csak hétvégenként. De ígérem, ha tehetem hétközbe is hozok nektek új részeket.:D
Remélem ez a rész is elnyeri a tetszéseteket, úgy mint a többi.:) Szerintem elég izgalmas lessz.:$ De nem árulok el semmit sem. További jó olvasgatást. Puszi Beaa.♥











Zaynnel elég későn keltünk fel, pontosan 12 órakor. Najó igazából utánna pár perccel. Hát meglátszik, hogy mindketten későn szoktunk kelni.:) Gyorsan felöltöztünk és lementünk reggelizni. Reggeli után mindketten gyorsan letusoltunk, hajatmostunk, fogatmostunk stb. Szóval eléggé lefoglaltuk a fürdőszobákat. Majd felöltöztünk. Alig tudtam eldönteni, hogy mit vegyek fel, hogy kényelmes is legyen, és szép is. Mivel tudtam, hogy nyáron otthon jó idő van, egy rövid farmert és egy izompólót választottam egy szandával. Zaynnek könnyű dolga volt, mivel tegnap neki összepakoltunk és kiválasztottuk a mai ruháját. Ő is egy rövidnadrágot viselt egy rövidújjú pólóval és egy cipővel. Hirtelen Niall jutott az eszembe, hogy vajon Niall kész van-e már, így gondoltam írok neki egy smst.

" Szia Niall. Na, hogy haladsz? Mi már mindjárt kész vagyunk. Majd 3kor várunk. xoxo. Bella. "

Pár perc múlva meg is jött a válaszom Nialltől.

" Helló Bella, hát őm, hogy is mondjam, mindjárt kész vagyok. Najó. Igazából gőzöm sincs, hogy mit vegyek fel, de nyugi 3ra ott leszek. xoxo Niall. "

Gondoltam szólok neki, hogy ne öltözzön nagyon fel, mivel otthon meleg van. Ott nem olyan az időjárás, mint itt Londonban.

" Ne öltözz nagyon fel. Rövidnaci, rövidújjú, cipő. Ennyi elég lessz. Otthon elég meleg van. Puszi. "

" Köszi a segítséget. Azt hiszem, már tudom mibe megyek. xoxo "


Majd elraktam a telefont és eszembe jutott, hogy vigyek laptopot is. Gyorsan bekapcsoltam és letöltöttem rá pár filmet, hogy majd ha kell tudjunk filmet nézni. Beraktam a táskámba az mp3-mammal együtt. Gyorsan eltelt az idő és már 3 óra volt. Megjött Niall. Gyorsan elbúcsúztam a szüleimtől, és Csöpitől, mert őt sajnos nem vihetem magammal. Elmentünk kajálni egy Nando'sba, majd 4kor a reptéren voltunk. Kis idő multán már bemondták, hogy az Erdélybe induló gép utasai felszállhatnak a repülőre. Gyorsan felszálltunk. Mire eldöntöttük, hogy ki hol ül, már szállt is fel a gép. Én az ablak mellett ültem, mellettem Zayn és szélen Niall. Felszálltunk. Annyira gyönyörű volt a kilátás. Egyszer alattunk szállt el egy gép. Gondoltam lefényképezem.




                                (a kép a repülőről)




Eldöntöttük, hogy megnézünk egy filmnek, így elővettem a laptopot. Bekapcsoltam, majd kiválasztottunk egy filmet, és elkezdtük nézni. A Marsupilami nyomában című filmet néztük. Csak addig jutottam el, amikor a kiskutya a pasit fülbekúrja. Hát mondhatom elég érdekes és vicces egy rész volt. Sokat kacagtunk rajta.:)) A többi unalmas volt, és elaludtam.

                                        ...


Arra ébredek, hogy a bemóndó azt mondja: "Értesítjük utasainkat, hogy megkezdjük a kényszerleszállást. Kérjük kapcsolják be az öveiket."
Kinéztem az ablakon és azt láttam, hogy zuhanunk lefele.
Becsapódtunk. A gép felrobbant. Zayn kezét fogtam és láttam, ahogy az emberek megégnek a tűzben. A tűz felénk haladt. Gyorsan megcsókoltam Zaynt és azt mondtam neki.:
- Szeretlek.
- Én is szeretlek.- válaszolta.
Már mindkettőn szeme tele volt könnyel, és a tűz egyre közeledett. Láttam ahogy Niall a tűzben ég és már Zaynt és engem is a fogságába ejtett. Nem tudtunk mozdulni. Forróságot éreztem, fájt. Egyszer csak fényt láttam.


Felébredtem. Megborzongtam, és rájöttem, hogy ez csak egy álom volt és gyorsan megöleltem, majd megcsókoltam Zaynt. Látta, hogy valami bajom van.
- Mi a baj?
- Semmi csak rosszat álmodtam. Majd elmondom.-mondtam és reméltem, hogy ez az álom soha nem fog valóra válni. Egyszer csak a bemondóban törte meg a csendet.
"Értesítjük utasainkat-erre gyorsan kinéztem az ablakon és megnyugodva láttam, hogy nem zuhanunk-,hogy hamarosan leszállunk. Kérjük kapcsolják be az öveiket."
Nagyon megnyugodtam ezek a szavak hallatán, majd bekapcsoltuk az öveket.


Na remélem tetszett ez a rész.:D Komiktól ne kíméljetek.:D Puszii Beaa. ♥


18 megjegyzés:

Névtelen írta...

jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó lett.;;)<3 Remélem tudod ki vagyok.<3<3.

Beaa. írta...

ömm azthiszem.:)) köszii. <3

Daisy Morgan írta...

Szia nagyon jo! Hamar tedd fel a többit!

Do_Payne írta...

Szia. Jéé Erdélyben még csak most kezdődik a suli ? :O ezt eddig nem is tudtam ...milyen jó már nektek :D
amúgy a rész fantasztikus lett :P hamar kövit

Beaa. írta...

Köszii csajok.:D Igen Dóri. Erdélyben még csak most kezdődik a suli!:D De nektek hamarabb jár le.://

Unknown írta...

öcséém! na osztán. fantáziáért te se mész a szomszédba XD bazzeeeg...már elképzeltem a három tagú One directiont...amúgy jó rész lett és siess a következővel. pusszantás :)

Beaa. írta...

Tejóég.:O Nehogy csak 3 tagú legyen, mert akkor megölöm az egészet xDD :)):)) Ziall nélkül nem az igazi.:// köszii.:)

Névtelen írta...

Beaa!! Még én is megjedtem, amúgy meg nagyon jó lett ez a rész is;)):*

Unknown írta...

Szia Beaa :) Tényleg irtóra jó lett ez a rész is.. Non jól írsz bár ezt te tudod :D ^^ Gyorsaan a köviit ~.~ ♥♥

Unknown írta...

Sziaa írj rámm kérdezni szeretnék valamit!..:D
https://www.facebook.com/eniko.erdeii

Beaa. írta...

Reni ennyire ijesztő vagyok?:)):)):D Köszii Zita, vagyis Heni.:D Enikő írok.:)

Unknown írta...

Imádom!!..:D ♥
Nagyon ügyes vagy éss Eszméletlen jóó a blogod!!!..:D
Remélem h hamar tudod hozni a kövi részt!..:DD ♥

Beaa. írta...

Köszönöm.:D Hát megpróbálok sietni vele, csak mivel itt is kezdődik a suli... ://

Unknown írta...

Jóó nektek h a sulii most kezdődik..:DD

Beaa. írta...

Hát de annyival tovább is tart.:D

Unknown írta...

Uh..:$

Trixi írta...

WoW....ez nagyon, de nagyon jó rész lett*-* Bírom fantáziádat.:Đ♥ Egyszer csak remélni tudom, hogy olyan jó lesz a blogom, mint a Tied.:Đ♥

Beaa. írta...

Köszii, de azért nem kell ennyire agyondicsérni a blogomat.:$ Te is nagyon jól írsz.:D ♥

Megjegyzés küldése