Oldalak

2012. szeptember 8., szombat

17 rész : Tervezgetés.

Sziasztok! Hát meghoztam ezt a részt is. Bár ez nem lett egy romantikus rész, de remélem ez a rész is elnyeri majd a tetszéseteket.:D A véleményeteket megoszthatjátok a történetek alatt, de ugyanakkor a történetek alján lehet szavazni is. Akár a chaten is leírhatjátok, hogy mit gondoltok.:) Köszi előre is.:)










Reggel a telefonom sms jelző hangjára ébredtem. Gyorsan megnéztem, hogy mi az és kitől. Niall írt.
 " Jó reggelt Bella. Nem tudom emlékszel-e még, hogy beszéltem Orsival és megígértem, hogy elmegyek hozzá és te felajánlottad, hogy eljössz velem. Ha jönnél légyszi hívj fel. xoxo Niall. "
Az sms láttán az jutott eszembe, hogy így könnyebb lenne elfelejteni Harryt, és Harrynek is elfelejteni engem. Mivel még mindig nyár van gondolom az összesen szabadok és így elhívhatom magammal Zaynt, és Beáék is jöhetnének. Jajj most jut eszembe, hogy Bea elmegy Liammel 2 hétre, hogy Liam családjával legyenek. Na mindegy.
Egy gyors pillantást vetettem Zaynre és megnyugodtam, mikor láttam, hogy még mindig nyugodtan alszik, még fél11kor is.:)
Csendben lementem a nappaliba és láttam, hogy anyáék hagytak egy üzenetet, hogy elmentek, és Bea szülei is elmentek pár napra Liamékhez, hogy a szülők megismerkedjenek. Szóval nem vették észre, hogy Zayn itt aludt. Hála az égnek. A mai nap is csak ketten leszünk.
Elmélkedésem után felhívtam Niallt.
- Szia Niall.
- Szia szépség. Hogy vagy? Jól aludtál?
- Köszi jól és remekül. Hát te?
- Úgyszintén. Amúgy holnap indulnánk a fél5ös géppel. AKkor jössz?
- Persze, de jöhetne Zayn is?
- Hogy micsoda? Zayn?!-kérdezte meglepedt hangon.
- Szakítottunk Harryvel, de majd mesélek.
- Hát ezért volt olyan szomorú egész nap Hazza?
- Asszem.
- Oké, tőlem jöhet Zayn.
- Rendben. Ma gyere át vacsorára.:)
- Köszi a meghívást ottleszek.
- Jólvan.:) Akkor 7kor nálunk. Szia!:)
- Szia.
Búcsúztunk el, majd kinyomtuk.
- Hova megyünk?-ölelt át hátulról valaki. Nagyon megijedtem, de megnyugodtam, hogy csak Zayn az.
- Hát Erdélybe. Emlékszel még Orsira?-válaszoltam miközben vele szembe fordultam és átkaroltam a nyakát.
- Igen.
- Vele tartja Niall a kapcsolatot, és megígértem neki még régen, hogy majd vissza megyek vele meglátogatni Orsit. És te is jössz! Arra gondoltam, hogy ez egy jó alkalom arra, hogy elfelejtsük egy kicsit Harryt, és csak ketten legyünk.
- Ez jó ötlet és benne vagyok.-csókolt meg
- Tudtam, hogy beleegyezel. Amúgy még átmegyek Harryhez, hogy elmondjam, hogy tudassam vele, hogy szakítok, ha eddig nem jött volna rá, és azt is közlöm vele, hogy elmegyünk Erdélybe, de arról még nem szólok, hogy együtt vagyunk.
- Remek ötlet.
- Köszönöm. Amúgy ma átjön vacsorára Niall. És jó lenne még ma összepakolni, mert holnap a fél5ös géppel megyünk.
- Rendben.
- Szerintem akkor most reggelizzünk, és akkor öltözzünk fel. Majd átvinnél Harryhez? Onnan te hazamennél összepakolni. Én majd odamegyek hozzád, és segítek ha kell, s majd idejövünk és itt alszol és akkor innen indulnánk.
- Benne vagyok. Müzli van?
- Van.- megfogtam a kezét és a konyhába húztam reggelizni.
 Reggelizés közben elég sokat hülyültünk. Majd felmentünk. Én lefoglaltam az egyik fürdőszobát, és ő a másikat.
Mivel megszoktam, hogy a holmimat a szobámban hagyom és ott öltözöm fel, most is otthagytam a szobámban, de véleltlenük, így tusolás után a törölközőt magam köré csavartam és úgy mentem ki és rohantam be a szobámba. Meglepetten vettem észre, hogy nem egyedül vagyok ott. Zayn egy szál alsóban, míg én egy törölközőben. Kicsit sem félreérthető. Amint Zayn meglátott egy pimasz vigyor ült ki az arcára mire én egy kicsit a vállába boxoltam.
- Zayn, kérlek kimennél? Fel kellene öltözzek.
- Nem lenne elég, ha csak megfordulok?-persze alapból tudtam, hogy akkor leskelődne.
- Tudom, hogy mit akarsz, és nem.
- Na mit?-húzogatta a szemöldökét.
- Hagyjuk, és legyintettem egyet.
- Hát cicamica, itt nem én vagyok az, akinek piszkos fantáziája van.
- Hé nekem nincs piszkos fantáziám, csak sexy a képzelőerőm.-erre mindketten elnevettük magunkat. Mivel tudtam, hogy Zayn nem fog kimenni a szobából, így jobbnak láttam, ha fogom a cuccomat és a fürdőszobában öltözök fel. Erre Zayn:
- Hova-hova kislány?
- A fürdőszobába felöltözni, ugyanis itt nem lehet.-erre magához szorított.-Zayn ne, le fog esni a törölköző.
- Ez volt a terv.-röhögött
- Kössz.- majd próbáltam kiszabadulni úgy, hogy ne essen le rólam a törölköző. Nagy nehezen sikerült is, majd gyorsan a fürdőszobába futottam, hogy felöltözhessek. Mikor készvoltam kimentem Zaynhez, és láttam, hogy ő is már kész van az öltözéssel.
- Na akkor mehetünk?
- Aha. Tessék hölgyem.-és udvariasan előreengedett az ajtón.
- Köszönöm uram.-mondtam én is,majd mindketten nagy nevetésben törtünk ki.

...

~Harry háza előtt~

- Biztos, hogy ne menjek be veled?-kérdezte Zayn aggódóan.
- Biztos. Nyugi tudok vigyázni magamra.
- Oké csak féltelek. Még a végén visszaszerez magának.-erre megcsókoltam jelezvén, hogy ez lehetetlen, majd kiszálltam az autóból. Még annyit odaszóltam, hogy akkor náluk találkozunk.
Megvárta amíg be megyek a kapun, majd elhúzott.
Mikor kopogtattam az ajtón érdekes módon senki nem nyitott ajtót. Gondoltam megnézem, hogy itthon van-e valaki. Különös módon az ajtó nyitva volt, így bementem.
A nappaliban egy elég érdekes látvány fogadott....

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

jaj annyiraa imadom várom mááár az uj reszt (Beaa minel hamarabb ) puszi :*

Beaa. írta...

Igyekszem.:D Köszi.:):*

Névtelen írta...

Jajjj Beaa ez nagyon jóó *-* nagyon jól írsz, és várom mitszól Harry :DD

Beaa. írta...

Köszii.:D Hát vagy Bella... :)):)) Ezt nem lehet tudni, hogy mi lesz.:-" Vagyis én tudom, és ti türelmesen kivárjátok:))

Unknown írta...

na Bea! újra kitettél magadért. ez megint nagyon jó lett."sexy képzelőerő" hát te bolond vagy >:D< :) alig várom, hogy Erdélybe menjenek (kár, hogy igazából nem jönnek :( ). hogy mi türelmesen kivárjuk? azt nem mondanám, inkább csak kivárjuk :P nagyon siess a következővel. pusszantás <3

Beaa. írta...

Hát nem az egész banda jön Erdélybe.:DD Akkor izgatottan várjátok.:))):))) Köszii.:$ AMúgy tudom, hogy bolondvagyok.:)):)) puszi. ♥

Unknown írta...

Ez is nagyon jó rész lett Beaa :D :) Rohadt jól írsssz xD ( bocsiii a csúnya szóért ) xD Siesss nagyon a kövivvveeel ^^ ♥ pusziii Zita xoxo

Beaa. írta...

Ha minden igaz holnapra hozom az újrészt. Vagy megint ma éjjel.:$:)):)) AMúgy köszi szépen, és ez nem csúnya.:-j:)) ♥ Bea xoxo

Trixi írta...

Waaaaa annyira nagyon jól tudsz írni és ez a rész is (csak úgy, mint a töbii Tényelg.!!) Rohadt jó lett.! Nagyon várom már a köviiit,!!♥
(mellékesben, van új rész nálam: http://sohanennezzvissza.blogspot.hu/)

Beaa. írta...

Köszönöm.:):$ Benézek:D

Megjegyzés küldése