Oldalak

2012. szeptember 5., szerda

16 rész: Viharos éjjel.

Na már meg is hoztam a kövi részt. Nem papolok sokat, úgyhogy már olvashatjátok is a törit.:D









" Egyre közelebb hajolt hozzám, már szinte éreztem lehelletét, de ekkor... "

Ekkor megállítottam.:
- Sajnálom Zayn, de ez most nem fog menni.- bár testem minden porcikájával kívántam csókját, nem engedhettem a kísértésnek. Nem akarok könnyen kaphatónak tűnni. Inkább csak simán megöleltem.
- Én is sajnálom. Gondolom neked még gyors ez a tempó.
- Hát igen. Nem akarom, hogy az újságokban is meg a neten vagy bárhol valami ribancnak írjanak le, majd ha együtt látnának, mivel volt az a Harrys ügy, s most nem akarok ebbe jobban belegabalyodni.
- Megértem, és tényleg sajnálom.-mondta, majd egy puszit nyomott az arcomra.
- Mostmár késő van, szerintem aludjunk. Itt alszol, vagy a vendégszobában?
- Ahogy te akarod.
- Oké akkor inkább aludj itt, mivel még vihar van odakint.://
Erre egy kaján mosoly ült ki arcára. Válaszként kicsit oldalba böktem. Kiküldtem a szobából, hogy tudjam átvenni a pizsimet. Mikor kinyitottam neki az ajtót, hogy visszajöhet már csak egy szál boxer volt rajta. Kb olyan képet vághattam, hogy : "te jó ég most meg mi a fenét akarsz te itt boxerben?!"
- Így alszom, csak nem aludhatok ruhában.-mondta a reakciómra.
- Na jó, mostmár tényleg ideje ágybabújni. Vagyis aludni.-javítottam ki magam, mire mindketten hangos nevetésben törtünk ki.
Éjjel 3 óra múlt. Hát igen kicsit sokáig voltunk fent. Bebújtunk az ágyba és próbáltunk aludni. Mindketten jobboldalra fordultunk, és ő átölelte a derekam. Kissé fura volt, de hagytam. Jólesett ahogy magához húzott. Alig tudtam elaludni. Csak a mai nap eseményein gondolkodtam. Hogy Harry miért csalt meg. Miért nem voltam elég jó neki? És egy csomó miért felderült bennem, amikre tudom, hogy nem fogok választ kapni. Aztán azon kezdtem el filózni, hogy helyesen cselekszem-e? Nem szabadna játszadozzak Zaynnel, mivel nem vagyok tisztába az érzéseimmel. De egyszerűen megőrülök, ha a közelemben van. Sokáig gondolkodtam ezen és ehhez hasonló dolgokon.Egy nagyot sóhajtottam és Zayn fele fordultam. Meglepődtem, mikor láttam, hogy Zayn sem alszik még.
- Hé mi a baj?
- Semmi csak nem tudok aludni.
- Én sem.
Megöleltem és gondoltam hátha jobb lessz. Ő viszonozta az ölelésem. Öleléséből éreztem, hogy ez nem egy sima baráti ölelés, hanem annál több. A pillangók csak úgy röpködtek a gyomromban megremegett az egész testem. Már tudom, hogy ő több mint barát. Úgy érzem Ő az igazi. Mélyen a szemébe néztem-már amennyire lehetett a sötétben-és a számat szólásra nyitottam. Halkan és szelíden szóltam hozzá.:
- Hé Zayn!
- Tessék? Talán valami gond van?-kérdezte aggódó hangon, nagyon aranyos volt.
- Nem, nincs semmi.-erre sóhajtott egyet, jelezvén, hogy megnyugodott.-Csak annyit akartam kérdezni, hogy ööö.. vagyis.. izéé.. szóval..
- Bökd már ki.:D
- Bepótólhatnánk az elmulasztottakat?
Úgy néz ki vette a célzást. Felállt felvett az ölébe és levitt a kertbe a már alig csepegő esőben.
Lerakott, közelebb lépett, egyik kezét a derekamra csúsztatta és úgy húzott közel magához, a másik kezét az államra tette és felemelte a fejem.
-Azt akarom, hogy tökéletes legyen.-erre mindketten elmosolyodtunk.:)
A szemembe nézett, majd az ajkaimra aztán ismét a szemembe, majd ajkait az én ajkaimra tapasztotta, megcsókolt. Tényleg tökéletes volt. Az esőben csókolózni azzal, akit a legjobban szeretek. Annyira romantikus volt.

Csókunk után így szólt:
- Bella lennél a barátnőm?
- Igen, örömmel lennék, de előbb beszélnék Harryvel, hogy hivatalosan is szakítsak. Majd aztán egy ideig titokban kellene tartanunk, ha nem gond. Tudod, hogy ne kezdjenek pletykálni és, hogy Harrynek se legyen olyan jó.
- Rendben. És akkor holnap eljönnél velem randizni?
- Örömmel. Bár ennél az esténél jobbat nem tudom, hogy hogyan fogsz létrehozni. De menjünk fel, mert kezdek fázni.
- Oké.
Kéz a kézben mentünk fel és feküdtünk vissza az ágyba. Még egy utolsó jóéjtpuszi és ugyan abban a pózban, mint azelőtt, próbáltunk elaludni. Most persze azonnal sikerült, egy kis filózás után, hogy mi lessz holnap, hogyan fogom elmondani Harrynek? Aztán rájöttem, hogy nem kell tudnia erről.
Jóéjt manókák.♥


18 megjegyzés:

Névtelen írta...

várom már a kovetkezo reszt <3 tetsziik

Beaa. írta...

Köszii. Hamarosan azt is hozom ha minden igaz.:D

Névtelen írta...

Annyira szépen írsz tee.:o Nagyon jó rész lett,folytasd kérlek gyorsan.;;) puszii Bea.:**<3 amúgy jók a képek Zaynröl.:>:D

Beaa. írta...

Köszi Bea. ♥

Abii írta...

Jajj, te Beaa imádom...komolyan.:o nem tudom jobban kifejezni magam de ez, ez...annyira elképzeltem...:O bárcsak velem törénne ez:)):$....Remélem gyorsan hozod a következő részt:$

Beaa. írta...

Köszii, igyekszek.:$

Unknown írta...

naöcsii! ügyes vagy :* fantasztikus rész :) és olyan gyorsan hoztad, ezért még egy dicséretet érdemelsz :D remélem nem várakoztatsz és gyorsan hozod a következőt. pusszantás >:D<

Beaa. írta...

Igyekszem.:D:$ Köszii olyan jólesik amit írtál.:$ >:d< :*

Hope xx írta...

Ahogy igértem..benéztem..nagyon jókat irsz..nagyon tetszik:) és köszi,hogy olvasod az én blogomat is :)

Beaa. írta...

Köszi szépen.:D Amúgy nincsmit, a te blogod is nagyon jó.:)

Do_Payne írta...

Szia én is megérkeztem...igaz későn, de az a szaros iskola minden energiámat elveszi :/
a rész az pedig fantasztikus lett, de szerintem te is tudod.
részről részre jobban írsz és most már elmondhatom azt h totál bele tudom élni magam :) az pedig nálam nagy szó
szóval hamar hozd a kövit
amúgy sajnálom h szakítani akar Harryvel mert tök aranyosak voltak...viszont Zaynel is összeillik :D
őszintén nem tudok kettőjük között dönteni...járjon egyszerre mindkettővel nos kész xD

Beaa. írta...

Vicces egy lány vagy te Dórucika.:> Amúgy köszönöm szépen. Én is azt veszem észre, hogy minél többet írok annál jobban belejövök és jobban sikerülnek a részek.:$ Amúgy köszii mégegyszer.:D

Trixi írta...

Waaaa nagyoon tetszik♥ Ügyii vagy, és nagyon de nagyon jól tudsz írni;)) Várom már a kövii részt.:Đ♥ Am mellesleg, csak úgy megjegyzem, tetszenek a képek Zaynről..:$

Beaa. írta...

Köszi szépen.:D Amúgy énis imádom ezeket a képeket.:$$

Unknown írta...

Háááát Beaa ez aztán a réész ^^ Nagyon tetsziik ^^ Siess a következőővel :) :D Puszi Zita xoxo ♥

Beaa. írta...

Köszi. Örülök, hogy tetszik.:$ ♥ xoxo

Névtelen írta...

Szia.:) Nagyon tetszik ez a rész.:) Nagyon jól fogalmazol.Ügyes vagy!:D Csak így tovább!;) Várom a következő részt!:) Puszi.:*--->Egy lelkes olvasód.:)

Beaa. írta...

Köszi, de amúgy már fent van az új rész.:D

Megjegyzés küldése