Oldalak

2012. szeptember 12., szerda

18. rész : Csomagolás és a vacsora.

Sziasztok. Sajnálom, hogy ilyen későre hoztam meg az újrészt, csak a napokban kicsit rosszul éreztem magam.:// Nagyon örülök, hogy már elértük a több, mint 4000 látogatottságot.:D Köszönöm szépen, hogy ennyien olvassátok a blogom, és komiztok, meg minden.:) Remélem a továbbiakban is olvasni fogjátok a blogom és még gyűlnek az olvasók.:)
Amúgy ha bármi kérdésetek lenne tőlem, itt tudtok kérdezni: http://ask.fm/Beaa96 nyugodtan kérdezzetek, mert nem harapok.:) Bloggal vagy bármivel kapcsolatosan. A sztorihoz visszatérve, hát inkább nem mondom meg, hogy szerintem unalmas-e, érdekes-e, vagy túl hosszú esetleg túl rövid.:D Ezt döntsétek el ti.:DD De tovább nem papolok. Jó olvasgatást. Puszi Beaa.








" A nappaliban egy elég érdekes látvány fogadott..."
Harry egy szál boxerben jött az ajtó irányába, biztosan azért, hogy ajtót nyisson, de már nem szükséges, mivel bejöttem.
- Szia, csak azért jöttem, hogy...
- Hé bébi, ki jött?-jött le a lépcsőn Mandy fehérneműben.-Ó, már megint te vagy az?!-kérdezte gúnyolódva. Nem mondom, eléggé lefagytam ott az ajtóban, majd végül kinyögtem
- Szóval azért jöttem, hogy tudassam veled, hogy ha eddig nem jöttél volna rá, hogy szakítok.-mondtam Harry fele fordulva, és teljesen kizárva a beszélgetésből Mandy-t
- Neked is szia Bella-hát igen. Szegényke még csak most tudott szóhoz jutni.:))-Megértem.
- Ja és nekeress. Niallel és Zaynnel visszamegyünk Erdélybe egy időre. Na pápá.-fogtam magam és kiléptem az ajtón.
- Csáó-mondta Harry.
- Szia ribike, remélem többet nem látlak.-mondta Mandy, de mintha észre sem vettem volna továbbmentem. Nem akartam lealacsonyodni az ő szintjére.
Egy kicsit sétáltam, mivel nem akartam egyből taxiba ülni. Nem tagadhatom, hogy még érzek valamit Harry iránt. Egy kis sétálás után hívtam egy taxit, ami 5 perc alatt meg is érkezett. Megmondtam Zayn címét és gyorsan odaszállított, majd kifizettem a taxit.
Belépve Zayn házába ínycsiklandó illatok fogadtak, majd a konyhába mentem. Zayn gofrival várt.
- Szia édesem. Gondoltam megleplek.-jött oda és csókolt meg.
- Szia. - üdvözöltem én is- Hmm és ezt minek köszönhetem?
- Nem ajándékozhatom meg a kedvesemet, csak azért, hogy kimutassam, mennyire szeretem?-mondta egy nagyon aranyos mosoly kíséretében.
- De igen és köszönöm szépen!-mondtam majd egy csókkal köszöntem meg.
- Én köszönöm, hogy vagy nekem.-jelentette ki a csók végén:)
Jajj Istenem milyen aranyos.:$$
- És hogy állsz a pakolással?
- Hát, igazából sehogy. És mi volt Harrynél?
- Na mindegy, akkor majd segítek. Semmi különös. Már meg sem lepődöm azon, hogy Mandyvel van. Egy szál semmiben voltak. Majd kijelentettem, hogy ha nem tudná akkor már nem vagyunk együtt, és az Erdélyi kiruccanásról is értesítettem.
- Oké. Na gyere együnk és utánna pakoljunk, hanem sose leszünk kész.
Leültünk, hogy elfogyaszthassuk a gofrit.

- Hmm milyen finom lett.:$-majd megcsókoltam Zaynt.
- Tudom.-mondta egoistán.
- Te egoista állat.-mondtam mire mindketten hangos nevetésben törtünk ki.
Miután elfogyott felmentünk Zayn szobájába, hogy összepakoljunk. A pakolás elég sok időbe telt, mivel Zayn drágám nem tudta, hogy mit akar vinni, és elég sokat gondolkodott.
- Hmm ez jó... Ezt elviszem.... Áá inkább nem, öö inkább ezt.... Ó ez nemjó, vagy mégis?!...-veszekedett önmagával.
Nagy nehezen összepakoltunk.
- Júújj valamit elfelejtettem!-kiáltott fel kétségbeesetten Zayn.
- Csaknem a tükrödet?-kérdeztem ironikusan.
- Te egy Isten vagy. Honnan tudtad?-meglepődve tette fel a kérdést.
- Ismerlek már.-mondtam.
Felment és lehozott egy csomó tükröt.
- Minek hozol magaddal ennyi tükröt?
- Hát, hogy mindig legyen nálam egy, hogy nehogy elfelejtsem. És ha egyet elhagynék, vagy eltörne vagy bármi, akkor legyen még tartalék. Tudod, hogy nem nézhetek ki rosszul, és a hajam az Szent és mindig jól kell áljon.
- Naja. Kezdem azt hinni, hogy magadat jobban szereted, mint engem, annyit gyönyörködsz magadba.
- Héé cicca. A világon te vagy a leggyönyörűbb lány. Alap, hogy benned gyönyörködök a legtöbbet, és, hogy téged jobban szeretlek magamnál.-jött oda és megcsókolt.
Annyira jólesett, amit mondott. Nagy nehezen elindulhattunk hazafele. Az út gyorsan eltelt. Mikorra hazaértünk már mindenki otthon volt. Már a kaja is félig kész volt, mivel megkértem anyut  Az órára néztem, és meglepődve láttam, hogy már fél7 is elmúlt. Gyorsan felmentünk a szobába Zaynnel és átöltöztünk, majd mire lementünk csöngettek az ajtón. Niall volt az. Behívtam, és az asztalhoz ültünk. Kajálás közben megbeszéltük, hogy holnap 3kor találkozunk nálunk, mivel mi lakunk a legközelebb a repülőtérhez. Vacsora után Niall hazament. Mi is korán lefeküdtünk, mivel egy elég fárasztó napunk lesz holnap... Jóéjt.♥

9 megjegyzés:

Trixi írta...

Tipikus hiú Zayn, de mi így szeretjük Őt♥♥ Waaaa ez a rész is rohadt jó lett.! Tényeg nagyon ügyesen írsz,)) És amikor megláttam a gofri képét...hmm....:$$ Éhes lettem..:$$
Amúgy, új rész nálam: http://sohanennezzvissza.blogspot.hu/

Unknown írta...

hááát először is gyógyulást neked :* másodszor gratula a 4000-hez, harmadszor ááá de isteni pasik a képen :$ mekkora balfasz ez a Harry....alsóban nyit ajtót XD amúgy Niall azt mondta, hogy olyan szomorú volt, hát ahhoz képest jól megvígasztalódott :P és Zanyee olyan cukii :D hát ez is rohadt jó rész lett. siess a következővel. pusszantás <3

Beaa. írta...

köszönöm csajok.:D Beatrix benézek.:D És Anita, Harry nem nyitott ajtót, hanem az ajtó fele ment.:)) de tökmindegy. Hát igen, megvígasztalódott.:)):)) kösziiii.♥

Hope xx írta...

Jóó lett :) Nagyon tetszik :)

Do_Payne írta...

Szia.
Wááá ez a rész fantasztikus lett....magam elé tudtam képzelni Harryt alsógatyában..nekem is nyithatna úgy ajtót xD
isteni rész lett ...hamar koviiii :P

Beaa. írta...

Köszönöm csajok.:)):)):D Hát igen nyithatnának úgy ajtót.:$

Unknown írta...

Ez igeen ^^ Irtóó szupii rész lett :) :D Siees a köviveel :P ♥ És az a gofrii ^^ Esküszööm megéhezteem :P :$ xD Puszikállak xoxo ~Zita~ ♥

Unknown írta...

nagyon jó.! ügyes vagy.:D

Beaa. írta...

Köszönöm csajok.:D Sietek.:D

Megjegyzés küldése