Oldalak

2012. szeptember 4., kedd

15 rész.: A beszélgetés.

Sziasztok. Hát meghoztam ezt a részt is. Azért nem a tegnap írtam, mert elég fáradt voltam. Mára sikerült teljesen kipihennem magam és meghozni az új részt. Nagyon hiányoztatok és alig vártam már, hogy írhassak nektek.:) Remélem ez a rész is elnyeri a tetszéseteket.:)









"Egyszer csak jött egy sms-em, amin nagyon meglepődtem, és teljesen megváltoztatta a hangulatom..."



Ez állt benne:
" Szia hallottam mi történt. Jól vagy? Megértem, ha utálsz, vagy nem akarsz velem szóba állni, de hé; én szeretlek! És nem tehetsz ellene semmit. Remélem jól vagy.
                                                  Zayn. xoxo "


Nagyon jól esett, hogy aggódik értem, és én sem tagadhatom, hogy nem érzek iránta valamit. Legalább is a csók óta valahogy jobban vonzódom hozzá. Gondoltam, mivel egyedül vagyok itthon áthívom, szóval visszaírtam.:
" Szia. Megvagyok köszi. Ha tudsz, kérlek gyere át.
                                                   Bella. xoxo "


Alig 15 percen belül itt is volt. Mindjárt fél 11, így megkértem, hogy töltse nálam az éjszakát. Amúgy is nagy vihar lett és én félek a villámlástól, meg a dörgéstől.
Na de térjünk vissza az elejéhez.
Amikor megérkezett kicsit feszült volt a levegő, de aztán a nyakába ugrottam a boldogságtól, hogy végre láthatom, mivel az a bizonyos nap óta szóba se álltunk egymással. Viszonozta az ölelésem, majd beinvitáltam. Suttogva beszélt, de én megnyugtattam, hogy egyedül vagyok itthon. Felmentünk a szobámba és megkért, hogy mondjam el, hogy hogy történt az egész.
- Hát ma reggel azt mondta, hogy ma van egy "kis dolga" és nem tudunk együtt lenni. Nagynehezen beleegyeztem, és gondoltam, hogy akkor holnap mondok el neki mindent. Aztán elmentünk Beával a parkba és ott megláttuk őt egy idősebb nevű nővel...... - fogtam bele a mondókámba.
Kb 10 perc alatt összefoglaltam az egészet. Láttam, hogy közben ökölbe szorult a keze. A végén magához húzott, megölelt, majd egy puszit nyomott a homlokamra. Nagyon jól esik ahogy viselkedik velem.
- Figyelj, ha bármiben tudok segíteni, csak szólj.
- Köszi szépen. Nem tudom, mivel hálálhatnám meg ezt az egészet.-majd egy nagyot villámlott és dörgött és én egyből hozzá bújtam az ijedtségtől- Ha nem gond, kezdhetnénk azzal, hogy itt töltöd az éjszakát.
Erre ő felnevetett és bólintott egyet, ami azt jelenti, hogy itt marad velem és "védelmez".
- Hé nem vicces, hogy félek a vihartól.-erre kicsit vállon ütöttem.
- Áúcs! Ez fájt!-kezdett színészkedni-Most kérj bocsánatot!
Bocsánatkérés képpen elsimítottam a kezem a megütött helyen. Egy újabb villámlás és én mégszorosabban hozzábújtam. Elég rémísztő.
Tudom, gyerekes, hogy félek egy kis vihartól, de egyszer, mikor még nagyon kicsi voltam és az unokatesóméknál aludtam, éjszaka akkora vihar kerekedett hogy kishíján árvíz lett, és egész éjjel az unokatesóim ijesztgettek. Nagyon berezeltem, mert azt hittem van valami a házban és minden egyes villámlásnál valami rémísztő történt. Azon az éjszaka meghalt a szomszédnéni kiskutyája. Azt mondta az unokatesóm, hogy biztos belecsapott a villám. Ez az éjszaka óta utálom a viharokat.
Zayn ismét nevetett. Megkérdezte, hogy miért félek ennyire és elmondtam ugyanezt a kis történetet. Alig bírta ki nevetés nélkül, de a végén megértően rámnézett, és azt mondta, hogy ha ő lenne a helyemben biztos ő is félne, majd megölelt.
Egyszer lent valami mozgást hallottunk. Most mindketten berezeltünk. Lementünk, hogy nézzük meg, mi történt. Találjátok ki, kivel találtuk szemben magunkat? Az én kis drága Csöpimmel. Ő se nagyon bírja a vihart. A konyhában csinált egy kis kupit, amit mi gyorsan összeszedtünk Zaynnel, majd felvittük Csöpit a szobámba és elkacagtuk az egészet.
Ahoz képest, hogy mennyire rossz passzban voltam ma Harry miatt, elég jól érzem magam a vihar közepette Zaynnel. Nagyon örülök, hogy itt van velem. Jól érzem magam vele, és amikor a közelemben van teljesen elfelejtem Harryt. Ha rámnéz, ha hozzámér, ha rám mosolyog vagy bármi pillangók repkednek a hasamban, a szívem is felgyorsul, remeg minden. Egyszerűen nem tudok parancsolni magamnak. Azt hiszem be kell vallanom, hogy szeretem.
Az éjjel további részében még bolondkottunk egy csomót. Egyik percbe az az ötlete támadt, hogy énekeljünk. Elkezdtünk énekelni és az éneklés után szólásra nyitotta száját.:
- Bella, ha nem vigyázok, akkor híresebb, és jobb leszel, mint én.
- Hát Zayn, törődj bele, én alapból jobb vagyok, mint te, vagy mint az egész One Direction összesen.-mondtam gúnyosan és kinyújtottam a nyelvem.
- Azt mondod?!-kérdezte komolytalanul
- Azt.-mondtam diadalmasan.
Ezzel csak azt értem el, hogy elkezdett csiklintani, de én visszacsiklintottam meg pár párnával kezdtem ütni, hogy hátha abbahagyja. De nem tehettem ellene semmit, mivel ő sokkal erősebb mint én, így fölémkerekedett.
-Nee, kérlek ne! Hagyd abba! Csak vicc volt az egész. Sokkal jobbak vagytok.-kiabáltam mindenfélét össze vissza, abban reménykedve, hogy abbahagyja, de ő mintha meg sem hallotta volna, csak folytatta a csikizést.


* Zayn szemszög * :

Nagynehezen rávettem magam, hogy írjak neki egy sms-t. Már nem bírtam magammal. Tudni akartam, hogy jólvan-e, de nem számítottam rá, hogy áthív magához. Mikor megérkeztem, kissé feszült volt a hangulat de ő a nyakamba ugrott és megölelt, amit viszonoztam. Halkan próbáltam beszélni, de ő szólt, hogy csak ketten vagyunk. Kissé megkönnyebbültem, majd felmentünk a szobájába és megkértem mesélje el, hogy mi történt. Annyira megsajnáltam szegényt. Harry hogy tehetett így vele?! Mondjuk ő is megcsalta Harryt, és nem akárkivel, hanem az egyik legjobb barátjával, velem. Emiatt nagyon szégyenlem magam. Megígértem neki, hogy ott leszek ha baj van és mindíg számíthat rám. Megkért, hogy  aludjak nála, mivel nagy vihar lett és fél. Kicsit szívattam is vele, de megértem őt. Amikor zajt hallottunk, be kell vallanom én is berezeltem egy picit, de férfiasan álltam előtte és mentem le megnézni, hogy mi lett, de szerencsére csak a kiskutyája Csöpi volt az. Az éjszaka folyamán elég sokat hülyültünk. Mikor a közelében vagyok nem tudom lefékezni magam és az érzelmeim. Egyszer csak elkezdtem csikizni és fölényben voltam. Az éjjel folyamán alig tudtam türtőztetni magam, hogy meg ne csókoljam.


* Bella szemszög * :

Csikizés közben egyszer csak fölém kerekedett. A karjaival támasztotta magát fölöttem. Mindketten ki voltunk fáradva és csak úgy kapkodtuk a levegőt. Mélyen egymás szemeibe néztünk. Nagyon romantikus pillanat volt. Egyre közelebb hajolt hozzám, már szinte éreztem lehelletét, de ekkor...

10 megjegyzés:

Unknown írta...

ÉÉÉS Visszatééért! A kedvenc bloggerünk visszatért! ;) pff. nagyon jó rész. naaaagyon tetszik. Zayn olyan cukiii :$ triplán: a képen, az SMS-ben és viselkedésben :) olyan aranyosak :D de megint húzod az agyam :-w kinyirlak teee! na pusszantás és ne menj el többet, te is hiányoztál nekünk. amúgy nagyon ügyes vagy, egyre ügyesebb :-" és siess a következővel :* >:D<

Beaa. írta...

Direkt azért választottam azt a képet.:D Amúgy köszi szépen jól esnek a szavaid.:$ ♥ Hát többet nem lessz gólyatáborom szóval.:))) És már csak 2 hét van a vakációból.:

Névtelen írta...

Ez már megszokott tőled,hogy mindig a legjobb résznél hagyod abba.:-w de valahogy kibírom.!;)) Nagyon szépen írsz tee.:o.<3Csak így tovább és kérlek siess a következő résszel.;3:x Bea.;)<3

Beaa. írta...

Okés. Köszii. ♥

Névtelen írta...

tetszik nagyon várom a következö részt puszii

Beaa. írta...

Köszii. Hamarosan jön.:)

Névtelen írta...

Beaa, ez nagyon jó.:o imádom ahogy írsz..jó bonyodalmas..! Remélem holnap már fennt is lesz az új rész:D

Beaa. írta...

Köszi, de amúgy már fent van az új.:D

Unknown írta...

Fuu te Beaaa ez nagyoon szupii lett :D Nagyon jól írsz :P :D ^^ ♥

Beaa. írta...

Köszii.:D ♥

Megjegyzés küldése