Oldalak

2012. augusztus 28., kedd

14. rész: Megcsalni és megcsalva lenni (folytatás) :

Sziasztok. Hát elhoztam a következő részt is. Nagyon köszönöm nektek a visszajelzéseket, hogy tetszik stb. De jobban örülnék ha kicsit bővebben fejtenétek ki azt, hogy mit gondoltok a részről, hogy mi a jó benne, mi a rossz..:) Bal oldalt még mindig lehet szavazni, és a bejegyzések/történetek ( ha így jobban tetszik) alján is lehet szavazni.:) Meg a chaten is lehet írni..:):):) De nem is húzom tovább az időtöket.










Nem is olyan távol egy ismerős göndör hajú fiút láttunk egy idősebb nővel csókolózni. Az a srác Harry Styles a barátom volt. Nagyon meglepődtem. A "kis dolog" alatt nem épp erre gondoltam. Lehetséges, hogy a többiek tudtak erről, és nekem nem akartak szólni, hogy ne akadjak ki?! Nem, nem hiszem, hogy hazudtak volna nekem. Vagy mégis?! Harry a legjobb barátjuk és tuti falaztak neki. Gondoltam megkérdem Beát, hogy ő hátha tudott erről az egészről.:
- Bea, te is látod azt, amit én látok?
- Igen, és nagyon sajnálom!
- Te tudtál erről? Liam elmondta neked, és te nem szóltál?!
- Nem, nem tudtam róla, kérlek higyj nekem! Te vagy a legjobb barátnőm és szóltam volna. Szerintem a többiek se tudtak róla, mert akkor hallottam volna a dologról.
- Rendben, elhiszem, de akkor is oda megyek hozzájuk!
- Ne Bella, ne!
Mintha meg se hallottam volna odamentem hozzájuk és az enyelgő pár előtt megálltam.
- Khm-khm. Bocsánat.- mondtam
Erre egyből odafigyeltek. Harry nagyon meglepődőtt.
- Bella, kérlek. Meg tudom magyarázni! - erre felpofoztam Haroldot.
- Mégis mit tudsz te megmagyarázni? Azt, hogy megcsalsz? Szóval volt egy kis dolgod, megcsalni engem. Szép.
- Bella én... én sajnálom!-nyögte ki
- Sajnálhatod is!
- Hé drágám ennyire nem lehetsz szánalmas. Szóval van egy kis cafkád. Ezt még én sem tudtam.-szólt közbe nyávogva a szőke hajú nő. Kb 30 éves lehetett.
- Elnézést de én nem vagyok senki cafkája.-vágtam vissza egyből.
A veszekedésre egy csomó paparazzi gyűlt körénk.
- Mégis mióta vagytok együtt? Mióta csalsz meg?
- Hát kiscsaj erre eléggé rábasztál, mivel Harold bébi egész végig csak szórakozott veled.
- Vagy éppen pont veled szórakozott te vén kúrva.-mondtam flegmán
- Mégis ki vagy te, hogy így beszélj velem?!
- Bella vagyok, Bella Smith. És te ki vagy?
- Mandy Clarkson vagyok.
- Jajj, valahonnan ismerős ez a név. Jújj tényleg rád panaszkodtak, hogy nem vagy elég jó kúrva.-mondtam gúnyosan.
Erre nekem szökött, de mielőtt hozzám tudott volna érni, Harry lefogta őt. Elkezdett Mandyvel veszekedni, és hazaküldte. Aztán Harryhez szóltam.:
- Most, hogy már kiderültek titkaid, engem sem furdall a lelkiismeret, hogy megcsaltalak Zaynnel.
- Hogy mivan?-nézett rám meglepődve  és értetlenül-Nem volt igaz egy szó sem abból, amit Mandy mondott. Jöttem hazafele mikor letámadott.
- De ahogy látszott te sem ellenkeztél.Harry ez a dolog köztünk már eléggé elfakult. Szerintem legyen vége ennek.
- Igazad van, legyetek boldogok Zaynnel.-mondta flegmán
- Zayn és köztem nincs semmi csak elcsattant egy csók ennyi.-erre sarkon fordultam és faképnél hagytam.Aztán még egy annyit szóltam vissza, hogy sok boldogságot Mandyvel és csalódtam benne, mivel eléggé félre ismertem.
Beával haza mentünk és azt kértem,hogy menjen a saját szobájába mivel szeretnék egyedül lenni. Ez a Harrys dolog eléggé lefárasztott és nagyon kikészültem. Becsuktam az ajtót magam mögött és az ágyamba dőltem. A sírást próbáltam magamba folytani, de nem sikerült. Majd belealudtam.


* Bea szemszög : *

Legszívesebben ott maradtam volna Bella mellett. Úgy éreztem, hogy ott a helyem. Legjobb barátnők vagyunk mióta az eszemet tudom, és sosem hagytam cserben. De most rám csukta az ajtót és nem akarja,hogy vígasztaljam.
Azon gondolkodtam, hogy mivel vidíthatnám fel. Felhívtam Liamet és megkérdeztem, hogy tud-e valamit Mandyről, és nagyon meglepődött. Megkérdezte a többieket de ők sem tudtak róla. Aztmondta, hogy átjön, és hozza a többieket is Bellát vigasztalni, de én inkább csak azt akartam,hogy ő jöjjön, de sajnos már a többiek meghallották és már el is indultak. Hát oké, ezek ők. Hát jöjjenek.


* Zayn szemszög : *

Amikor meghallottam, hogy mi történt, hogy Harry megcsalta Bellát, mondjuk ő is megcsalta Harryt, de akkor is. Az egy véletlen pillanat volt, de Harry elég nagy csajozós.. Na jó, én beszélek.. De attól még én nem csajoztam mostanába, és mióta Bellát ismerem más lányra nem bírok nézni. Sőt még egy új dalt is írtam, amit még a fiúknak sem mutattam meg.




Ebbe a dalba teljesen beleírtam az érzelmeim, hogy milyen mikor Harryvel van.
Alig várom, hogy már láthassam és megölelhessem, hogy megtudjam vígasztalni. Áhh de ez képtelen - jutott hirtelen eszembe, mivel beszélni sem akar velem. Inkább nem megyek el.



* Bella szemszög * :

Egyszer csak azon veszem észre magam, hogy valaki csenget, és anya kiált fel,hogy lányok vendégek. De nem érdekelt. Aztán nyílt az ajtó, de reméltem, hogyha látják, hogy alszok békén hagynak. De nem így történt. Gondoltam felülök,hogy megnézzem kik jöttek. Három fiú és egy lány alakja rajzolódott ki előttem. Kettő hiányzott. Kicsit ideges lettem, hogy miért hívta át őket. Az a kérdés kavargott a fejemben, hogy vajon Ő miért nem jött? Talán Zaynt már nem érdeklem és Harry csak azért csalt meg, mert Zayn elmondta neki és most ketten vannak. Harry már abszolút nem érdekel a történtek után, de fáj, hogy Zayn nem jött el. Az első kérdésem nem az volt,hogy miért vannak itt, hanem.:
- Zayn hol van?
Bizonyára nagyon meglepődtek mivel azt válaszolták:
- Nagyon furán kezdett el viselkedni mikor megtudta mi történt. Azt mondta nem érzi jól magát, így nem jön velünk.-Mondta Liam.-Lehet rossz napja van, és csak ki akarta szellőztetni a fejét.
Még beszélgettünk és aztán este lett és elmentek. Kicsit leordítottam Bea fejét,hogy most muszáj volt áthívni őket? Mire ő csak nemes egyszerűséggel annyit mondott, hogy csak azt akarta, hogy felvidítsanak. Oké megértem, hogy jót akart, és annak örülök, de kicsit olyan szánalmasnak éreztem magam.
Egyszer csak jött egy sms-em, amin nagyon meglepődtem, és teljesen megváltoztatta a hangulatom...

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Beaa nagyon ügyes vagy,komolyan! Minden részben van valami izgalmas, és\vagy egy váratlan fordulat ami még kalandosabbá teszi a storykat :) Várom nagyon a folytatást!!! Am. meg szerintem nagyon jó ötlet h közbe-közbe beszúrsz egy képet vagy egy videót! Szeretem az olyant amiben képek vannak xD Az én szemszögemből nyugodtan rakhatsz képeket közben, de ez csak 1 vélemény....várd meg majd a többit! HAJRÁ! :D :x :* Üdvözől: Egy lelkes olvasó :)) (B.F.F) :D

Beaa. írta...

köszönöm Bríí.:)) ♥

Unknown írta...

Háát ez írtóó szupii lett , megérte a várakozást :)) Nagyon szépeen irsz és már alig várom a következő részt :D siessss :D:)))

Beaa. írta...

Örülök és köszi szépen.:)

Unknown írta...

Ide is le kell írjam, hogy VÉGRE! :D amúgy nagyon jó lett, de már megint a legizgalmasabb résznél hagytad abba :-w. Egyszer elkaplak egy sötét sikátorban >:) siess a következővel! amúgy nagyon tetszik a videó! pont beleillik abba a helyzetbe :) ügyes vagy! :*

Beaa. írta...

Hát szerinted miért pont azt tettem bele te szössz.?:D Amúgy éjjelente nem járok sikátorokba.:> De megengedem, hogy vmeik este meghívj vhova.:>:)) Kösziii:*

Névtelen írta...

Beaa,nagyon tetszik,ahogy fogalmazol,nagyon tehetséges vagy.Szerintem ezt sose hagyd abba!:)Ez a rész is nagyon tetszik,mint a többi.Nekem is nagyon tetszik az,hogy közbe egy videót vagy egy képet beszúrsz. Nagyon ügyes vagy!Csak így tovább!Már várom a következő részt! :D
U.I.:Remélem tudod,hogy ki vagyok!:):D:*

Do_Payne írta...

Szia.
Én is megérkeztem :)
te ahogy észrevettem nagyon szeretsz az idegeimmel játszani o.O muszáj mindig a legjobb részeknél abbahagynod ? követelm h holnap hozd a kövit mert ha nem álmodban foglak ilyeszgetni xD és ezt vedd fenyegetésnek :P
amúgy pont most az I wish a kedvenc dalom szóval imádtam a részt :D

Beaa. írta...

Örülök, hogy tetszik, de gondoljbele, te is mindig az idegeimmel játszodtál..:)) amúgy örülök, hogy eltaláltam a számot.;;):D

Megjegyzés küldése