Oldalak

2012. augusztus 2., csütörtök

11.rész: Egy romantikus nap magyar módra.:D

Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy eddig nem írtam. Remélem, nem felejtettéktek el a blogomat és továbbra is olvasni fogjátok a blogomat.
Miután elolvastátok a részt kérhetnék pár megjegyzést, amiben leírjátok, hogy mit gondoltok a blogról, hogy szerintetek megéri-e folytatni, hogy milyen ez a rész és ilyenek.?:) Nagyon jól esik mikor őszintén megmondjátok a véleményeteket.:) Kritikát is fogadok, és akkor majd próbálom úgy csinálni, hogy majd  jó legyen.:) Persze soha semmi sem tökéletes.:)
De ennyi elég volt, kezdem is a történetem.:)






*Harry szemszöge*:
Vasárnap reggel van. Minden nyugis. Megkéne lepni valamivel Bellát. De mivel? Sütök egy kis gofrit. Az az egyetlen dolog amit normálisan el tudok készíteni. Remélem ízleni fog neki. Esetleg megkéne tanulnom egy kicsit magyarul. Nagyon meglepődne. Hmm, mialatt elkészítem a gofrit az internet segítségével megpróbálom megtanulni magyarul , hogy hogyan kell kimondani azt, hogy szeretlek. Nagy nehezen sikerült elkészíteni a gofrit és kisebb-nagyobb sikerrel a szeretlek szót. Ágyban tálalom a reggelit. Felvittem és lefeküdtem Bella mellé. Kb fél óra múlva felkelt, mikor ezt észrevettem beszédre nyitottam a szám:
- Bella szeretlek!-mondtam ki végül magyarul, mire ő nagyot nevetett de láttam, hogy meglepődött, de jól esik neki-Mi olyan vicces?- kérdeztem mostmár angolul, mert többet nem tudok magyarul.
-Szeretlek!-mondta ki ő is magyarul, mire rájöttem, hogy rossz a kiejtésem.-Amúgy honnan tudsz te magyarul?
A kérdésére elővettem a reggelit és elmondtam, hogy:
- A gofri készítése közben elgondolkodtam, hogy még ezen kívül megkéne lepjelek valamivel, és hát ez lett belőle.
- Nagyon szépen köszönöm! Ennél szebb ajándékot még sosem kaptam!-és megcsókolt.- Akarsz még tanulni kicsit magyarul?:)
- Hát ha segítessz jólenne egy kis nyelvtudás.:)) A fiúk nagyon meglepődnének.
- Rendben. Akkor a mai napot erre fordítjuk, és estére mikor hazajön mindenki áthívjuk a fiúkat is és bemutatjuk nekik, hogy mit tudsz.
- Köszönöm.
Megreggeliztünk, letusoltunk, felöltöztünk, szóval elvégeztük a reggeli tennivalókat és lementünk a nappaliba.
Elkezdett beszélni magyarul. Annyira különleges nyelv, olyan szépen hangzik az Ő szájából. Megtanított pár alapszót, például: Szia-ez náluk a köszönés. Eleinte csodálkoztam mert nálunk a " See ya " az az elköszönés, vagyis viszlátot jelent náluk, de a két szónak rémísztően hasonló a hangzása. A szerelmem például a my love, és ebből kifolyólag arra következtettem, hogy a love egyenlő azzal, hogy szerel, és rákérdeztem. Persze, hogy kikacagott.
- A love szó azt jelenti szeretlek. A szerel a corrected, vagyis megjavít.:)
Még tanítottam neki pár szót, de gyorsan eltelt a nap. Észre sem vettük de megjöttek anyáék kb 4 óra fele, így leültünk velük ebédelni. Aztán mikor végeztünk anyáék letusoltak és intézkedtek egy kicsit és 6kor megjöttek Beáék is és elmesélték, hogy milyen volt nekik a hétvégéjük, hogy a szülei megkedvelték Liamet. Áthívtuk a fiúkat, és bemutattuk Harry tudását. A szüleim, Bella és az ő szülei nagyon meglepődtek, mert elég jól kimondta a szavakat. Persze azért eleget kacagtunk rajta. A fiúk pedig csak ámultak és bámultak. Közbe fordítottuk nekik, hogy mit mond. Volt, hogy a fiúk röhögtek rajta, mert azt hitték valami angol szót mond ki hibásan.:))
Harry büszke volt magára, hogy milyen ügyes, és én megjutalmaztam őt egy csókkal, mikorra mindenki nagy húú-zásba kezdett és tapsoltak. Az idő elszaladt és késő este volt már. Vacsoráztunk és a fiúk nálunk aludtak mivel késő volt már.
Jóéjt. ♥

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Beaaa ez nagyonjóó.. *-* Folytasd ezt a blogodat.. kár lenne abbahagyni, most hogy Harry is tanul magyarul..
Hamar írd a következőőt.. :D

Beaa. írta...

"Most hogy Harry is tanul magyarul.." :)):)) Okéé.

Do_Payne írta...

Szia.
eszedbe ne jusson abba hagyni a blogot. Kár lenni veszni hagyni mivel remekül írsz :D
És amúgy is olyan egyedni.
Életem első blogja ahol Harry magyarul tanul beszélni. Már megérte elkezdeni olvasni :)
Mostantól rendszeresen fogok jönni és a komiaimra is számíthaszt xD

Beaa. írta...

Köszönöm szépen.:) Ez jólesett.:) És ígérem legalább érted írni fogom a blogot!:)) Amúgy én is imádom a blogod.!

Unknown írta...

:)) pfff. milyen fantáziád van...Harry Styles magyarul tanul. na ez jó :) csatlakozom az előttem írottakhoz. nehogy abbahagyd! és siess a következővel! na puszii

Beaa. írta...

Hát aki neki fog blogot írni, annak muszáj legyen egy kis fantáziája.:)):)) Hanem elég egyoldalú lessz a blog.:D AMúgy kösziii.:$ :*

Mandy Sertory írta...

Sziaa :) NEHOGY ABBA HADJD!!!! és ide is benézel:http://avrilmalone1d.blogspot.hu/ ez is szintén 1D-s :) reméllem tetszik :)és elfogadok komit tetsziket és feliratkozást :)

Beaa. írta...

Igen is főnök.:DD Benézek.:)

Megjegyzés küldése