Oldalak

2012. augusztus 13., hétfő

12. rész.: Egy tökéletesen elrontott nap

 Sziasztok. Mostmár meghoztam a következő részt is.:D Remélem tetszeni fog.:) Sajnálom, hogy ennyit kellett várjatok erre a részre, csak a héten nem nagyon volt időm az írásra bizonyos okok miatt. De remélem nem felejtettétek el a blogot és továbbra is olvasni fogjátok majd.:)
Engesztelés ként egy extra hosszú részt hoztam.







Hétfő van. Mire felkeltem már mindenki lent volt a nappaliban és tévét nézett. Elég jól elvoltak.
- Jóreggelt! - köszöntött mindenki.
- Sziasztok! Jól aludtatok?- kérdeztem.:)
- Mi igen, és te?
- Én i...- de mire befejeztem volna valaki hátulról megölelt és én hátrafordultam. Harry gyönyörű szemeivel találtam szembe magam.
-Jó reggelt Csipkerózsika! - nem is hagyta, hogy válaszoljak, mert megcsókolt.
Csókcsatánk után azon veszem észre magam, hogy Bea ott van mellettem. Harry leül a többiek mellé és én Beával kezdek beszélgetni.
- Bella megszívatjuk egy kicsit a pasikat?
- Persze! De hogyan?
- Hát egyszerű! Kezdjünk el románul beszélni!:))
- Jólvan. Na gyere.
Kimegyünk és románul kezdünk fecsegni.
- Ezek meg mit beszélnek?-kérdi Niall.
- Nemtudom. Kérdezd Harryt, hisz ő tanult magyarul!:)) - válaszolja egyszerűen Louis.
- De hát én sem tudom!-vágott közbe Harry- Ez nem magyar. Ez fura. A magyar nem ilyen.
- Akkor ez meg mi? Ne idegesítsetek! Mindjárt megyek és elszívok egy cigit.-mondta idegesen Zayn.
- Hé haver. Nyugi van! Tuti csak idegesíteni akarnak. Ne adjuk meg nekik ezt az örömöt.- mondta nyugtatásként Liam.
- Hé cica elárulnád mit beszéltek?- kérdezte Harry Bellától.
- Ja csak gondoltuk románul beszélünk, hogy ne értsétek, és még te se nyusszómusszó!:)) ♥
- Köszi csajok! - Mindenki röhögni kezdett.
- Bella kicsit feljönnél velem beszélgetni?
- Persze.
Megragadta a kezem és felhúzott az emeletre.
- Ugye nem valami perverz dologra készülsz?-kérdeztem viccelve?
- Hmm jó ötlet, de jelen pillanatban nem.
-Jobban is teszed!-mondtam és mindketten elröhögtük magunkat.-Szóval miről is lenne szó?
- Szóval arról van szó, hogy ma este egy étterembe megyünk ahol megismerheted a családom.
- Rendben, de akkor elkell menjek vásárolni valami szép ruhát erre az alkalomra.
Lementünk, és megkérdeztem Beát,hogy ő eltudna-e jönni velem, de sajnos programja volt Liammel így már mentek is. Louis is elment Niall-el egy Nando's-ba kajálni. Csak Zayn maradt, aki felajánlotta, hogy eljön és ő véleményt mond a ruhákról, hogy hogy áll. Végül is ez jó, mert ő legalább pasiszemmel lát, és tényleg megmondja az igazat, hogy jól áll vagy nem. Elkészültem és már mentünk is.




*Ruhapróba közben*:
Alig sikerült választanunk olyan ruhákat amelyek nekem is meg Zayn-nek is tetszettek. Sok ruhát próbáltam fel, de egyik sem volt tökéletes.
Amikor a bolt legutolsó ruháját vettem fel, és kimentem, Zayn szinte megdermedt.
- Na hogy áll?-kérdeztem mosolyogva.




                               (kb így nézhetett ki)



Előszőr alig jutott szóhoz, majd közelebb lépett, és szaggatottan megszólat:
- Bella, eeeeeeez eeez ööö ttttöööööööökéletes.:$
Majd elolvadtam, mivel annyira jól esett amit mondott és a nyakába ugrottam az örömtől.
Gyöngéden eltolt magától, de a derekamat mégis szorosan ölelte. Az állam felemelte, a szemembee nézett, majd a számra és ismét a szemembe. Majd közeledni kezdett az ajkunk egymáshoz, és egy romantikus de ugyanakkor szenvedélyes csókot lehellt ajkaimra. A fellegekben éreztem magam. Olyan más volt mint a Harryé. Zayn elképesztően jól csókol. A pillangók csak úgy repkedtek a gyomromban. Lehetséges, hogy érzek valamit Zayn iránt? Ez lehetetlen! Én Harryt szeretem! Vele vagyok! De akkor mégis mi ez? Hiszen a Mennyországban érzem magam. Úgy tartom a pillangók sosem tévednek.  Tudom, hogy őrültség amit teszünk Zaynnel de ez nagyon jó. Majd észbe kaptam és eltoltam magamtól.
- Jajj ezt nem szabadott volna Zayn! Én Harryvel vagyok és őt szeretem!
- Sajnálom.
- Ezt ne mondjuk el senkinek, jó?
- Rendben.
Majd elmentem átöltözni, és kifizettük a ruhát. Az út csendesen telt.



* Hazafele Zayn szemszög*:
Nagyon jó volt az a csók Bellával. Nem tudom mi történt velem, de a kezdetektől vonzódom hozzá. Tudom nem kellett volna, hiszen Harryvel jár, a legjobb haverommal, de nem tudtam türtőztetni magam, annyira gyönyörű volt abban a ruhában. És amikor a nyakamba ugrott. A szívem hevesen kezdett zakatolni. És a lepkék is a gyomromban. Érdekes, most előszőr érzek így lány iránt. De nem, nem szabad rá gondolnom, ő Harry barátnője! Bárcsak az én barátnőm lenne.:( Nekem az a lényeg, hogy Bella boldog legyen, és ha ő Harryvel boldog, akkor én is boldog vagyok. Az út lassan telt. Hozzám sem szólt. Még rám sem nézett. Jobb is így. Inkább távol tartom magam tőle.



* Bella szemszög * :
Tényleg jó volt az a csók. Nem tudom mi van velem, és hogy mit is érzek. Megcsaltam Harryt, nem tudom hogyan fogom ezt elmondani neki, és hogy hogy nézek a szemébe ezek után. Nem ezt érdemli! A ma estét még ki kell bírnom, de holnap beszélek vele. Bella szedd össze magad! Te nem ilyen vagy!


* Indulás és találkozás Harry családjával * :
- Bella gyeremár, el fogunk késni!- szólt Harry mikor éppen készlettem a sminkkel. Megkellett csinálnom a hajam a sminkem és még a ruhámat is felkellett vegyem. Több mint 1 órán át készültem. Mi lessz majd ha menyasszony leszek? Te jó ég!
- Máris megyek! - kiabáltam fentről, mivel Harry már lent várt.
Mikor leértem Harrynek elállt a lélegzete és tátottszájjal maradt. Csak annyit tudott mondani:




            ( Ezt a ruhát vette Bella és Zayn
                és ebben a ruhában ment el
                    Bella a találkozóra )




- Elképesztő milyen gyönyörű vagy, és csak az enyém. - erre megcsókolt.
Csókunk közben már nem éreztem azt mint rég. Fáj amit tettem. Annyira sajnáltam.

Az este kellemesen telt el a szüleivel. Nagyon megkedveltem őket, és amint észrevettem ők is engem. Örülök, hogy megismerhettem őket, csak nem ilyen körülmények között.



*Harry szemszög*:
Láttam, hogy Bella és a szüleim nagyon jól kijönnek. Annyira örülök neki. Eddig ő az első lány aki iránt tényleg így érzek. Elképesztő nagyon megváltoztam mióta ismerem. Teljesen belezúgtam. Imádom őt! Nem tudnám mostmár elképzelni nélküle az életem!




*Bella szemszög*:
Későn van, így gyorsan letusoltunk és lefeküdtünk aludni. Tulajdonképpen szinte semmit nem aludtam, mivel egész éjjel azon filóztam, hogy hogyan fogom elmondani Harrynek a történteket.


Hamarosan elolvashatjátok mi lessz ebből a szerelmi háromszögből.
Szavazzatok légyszi és írjatok kommit, hogy tudjam mit is gondoltok, mit vártok el a következő résztől stb.:)
Puszi jóéjt! ♥ 

6 megjegyzés:

Do_Payne írta...

Szia
Hívtál hát jöttem :))
Ez a rész elég dúúúrva lett. most komolyan megcsalata Harry-t ráadásul még élvezte is ? :O chhh ezen most kiakadtam. ebből szerintem nagyon szarul fog kijönni...van egy olyan érzésem h Zayn lesz a befutó :D
hamar kövit

Beaa. írta...

Hát még bármi lehet.:D

Névtelen írta...

Beaa ez nagyon jóó.. Tök jó ötlet volt belevinni még egy nyelvet. érdemes volt ennyit várni rá.:P:D
Gyorsan következőőt!:*:x

Beaa. írta...

Réka szerintem neked kéne már a kövit hoznod, nem nekem.:)) Amúgy holnap vagy holnapután hozom a kövit.:$ :x:*

Unknown írta...

Beaa. Végre hoztad a részt :) Ügyes vagy. Nagyon tetszik és jó hosszú :D de éédi Zayn ahogy bólogat :$ szegéény Harry :'( na most aztán dönthet Bella...ha Zaynt válsztja Harry nagyon szomorú lesz, ha Harrytm akkor nem lesz boldog...:( szarügy. Siess a következőővel! Kíváncsi vagyok puszii >:D<

Beaa. írta...

Köszii.>:d<

Megjegyzés küldése