Oldalak

2012. augusztus 21., kedd

13. rész.: Megcsalni és megcsalva lenni.

Sziasztok. Már meg is hoztam a következő részt. Kaptam olyan visszajelzéseket a szavazásnál, hogy töröljem a blogot, mert rossz. Hát ez van, mindenkinek nem tetszhet. Én próbálok arra koncentrálni, hogy jó legyen.:) Vannak akik szeretik a blogom, és úgylátszik vannak akik nem. Semmi sem lehet tökéletes.

   

                                                   



     




*Bella szemszög*:
Hát eljött a mai nap reggel is. Ma feltétlen beszélnem kell Harryvel a Zaynes dologról. Hogy mondjam el úgy, hogy ne sértsem meg annyira? Mindenképp az igazat kell mondanom, mert hát igaz, hogy az a csók egy hirtelen fellángolásból született, de attól még szerintem mind a ketten élveztük, mivel nem húzodtunk el. Lehetséges, hogy érzek valamit Zayn iránt? Harry mostanában elég különösen viselkedik. Nagyon titokzatos. Sokszor valami "dolga" van és még a fiúk sem tudnak róla. Na mindegy. Írok neki egy sms-t, hogy ma találkoznunk kéne. Megkerestem a mobilom és épp, hogy elkezdtem volna bepötyögni az sms-t a mobilomba, hát nem jött egy sms Harrytől? Gondoltam előbb elolvasom, hogy ő mit akar.

~Harry sms-e~:
" Jó reggelt kicsim. Sajnálom ha felébresztettelek, remélem jól aludtál. Jó volt veled a tegnap este. Nagyon örülök, hogy jól alakultak a dolgok a vacsorán. Sajnos ma nem tudunk találkozni, mivel van egy kis dolgom, de ígérem, holnap csak a tied leszek. xoxo Harry. <3 "

Hát ez klassz-gondoltam magamban. Aztán visszaírtam, egy annyit, hogy " Jó reggelt. Semmi gond. xoxo Bella. <3 " Erre már nem érkezett válasz. Arra jutottam, hogy még egy kicsit ledőlök. Le is feküdtem, de nem tudtam már elaludni. Fél óra forgolódás után jobbnak láttam, ha tényleg felkelek. Bementem a fürdőszobába és elvégeztem a reggeli teendőket, majd lementem reggelizni. Anyáék szokás szerint dolgoztak, így egyedül voltam otthon Csöpivel. Mivel rég foglakoztam vele, miután kaját adtam neki játszodtam vele. Eléggé lefárasztottam mivel a játék után elaludt, így én arra gondoltam, hogy kicsit netezek. Gyorsan felmentem facebookra és twitterre. Láttam, hogy fent van Zayn, de próbáltam nem törődni vele.


* Zayn szemszög * :
 Úristen, fellépett Bella. Ráírjak? Vagy talán Harryvel van és épp most beszélik meg a dolgaikat? Harry most nagyon fog utálni engem emiatt, de nem tehetek róla, hogy én is érzek valamit Bella iránt. Remélem megbocsájt. Inkább nem írok rá Bellára, nem kéne még jobban fokoznom ezt a dolgot.


* Bella szemszög * :
Fellépett Bea, gondoltam mivel rég beszéltünk ráírok. Elkezdtünk beszélgetni. Elmondta, hogy mi van vele és Liammel. Annyira örülök, hogy jól kijönnek, és hogy ilyen boldogok:) De amikor megkérdezte, hogy Harryvel hogy állunk egyből elszomorodtam. Azt mondtam hogy jöjjön el a parkba, hogy sétáltassuk meg Csöpit és akkor majd mindent elmesélek. Amire ő azt válaszolta, hogy másfél óra múlva itt lessz, mivel még van egy kis dolga, így elköszönt és le is lépett. Majd késöbb Louis írt rám:
- Szia cicca, hogy vagy?
- Szia te macsóó.:)) Jól és te? - gondoltam inkább nem kötöm az orrára a Harrys dolgot, és reméltem, hogy Zayn is hallgatott ezzel. Bár tudom, hogy ők olyanok, hogy mindent megbeszélnek egymással, de azért reménykedtem, hogy ezt most nem osztotta meg velük. Most vajon mindenki rajtam röhög? És ha már Harry is tudja? És ezért nem akar velem találkozni? Na ne! Eléggé elkalandoztam, de ilyenről szó sem lehet. Bella is tudna róla szerintem és Harry se írt volna ilyen sms-t és Louis se írna így.. Vagy csak leplelzik? Héé Bella ezeket a gondolatokat zárd ki magadból! Nyugi! A gondolataim közepette azon vettem észre magam, hogy Louis már írt is.


* Louis szemszög * :
Elmondom neki, hogy megismertem Eleanort, még a fiúk se tudnak róla. Bellát nagyon kedvelem így vele osztom meg és tőle kérek tanácsot, csak utánna osztom meg a hírt a fiúkkal, miután már minden biztos.
- Én is jól vagyok. Képzeld van egy jó hírem. - írtam neki, de nem írt vissza. Talán nem érdekli őt? Vagy valamiért haragszik rám,vagy valami baja van? De hát mi lehet? - hahóó itt vagy? - egy kis várakozás után már vissza is írt.
- Bocsi, csak épp elgondolkodtam egy picit. Na mond miaz. Kíváncsívá tettél. Csaknem egy lány van a képben Boo Bear?
- Honnan tudtad? - Bella boszorkány vagy honnan találja ki mit akarok? Néha rémisztő ez a csaj.:)) Mondjuk megnyugodtam, mert megtudtam, hogy nem velem van a baj.:)
- Hát tudod boszorkány vagyok, és a fejedbe látok.- Hát nem megmondtam?:)) Gondoltam magamban.
- Na jó minden viccet kizárva megismertem egy gyönyörű lányt. Eleanornak hívják. Pontosabban Eleanor Jane Calder.

* Bella szemszög * :

Nagyon meglepődtem mikor megtudtam, hogy egy lány van a képben. Nem, nem vagyok féltékeny, sőt örülök, hogy az egyik nagyon jó barátom végre talált magának valakit akivel boldog lehet.
- Nagyon örülök ennek Louis! Tényleg, hát hajrá! Mást nem tudok mondani.
- Köszi szépen, de még nem járunk. Holnap viszem randira éés..
- Mi és? Na halljam!
- Mit gondolsz, hová vigyem?
- Louis, nyugi ne stresszelj. Mi lányok szeretjük, ha egy fiú tudja mit akar. Légy laza, és legfőbbképpen önmagad! Először is bizonyosodj meg arról, hogy nem csak a hírneved miatt akar veled lenni. Szerintem vagy vidd el vacsorázni, vagy pedig egy romantikus körútra, akár mindkettő. Egy romantikus vacsora után néha jól esik egy kis séta, esetleg város nézés. Csak ügyesen! ;)
- Köszi a tanácsot!
Még egy kicsit beszélgettünk aztán mentem készülni mert hamarosan érkezik Bea.
Mire elkészültem meg is érkezett és elvittük Csöpit a parkba. A parkban elmeséltem neki mindent, és ő elkezdett nyugtatni, hogy majd minden rendben lessz, és szólt, hogy ő mellettem áll. Szerinte helyesen cselekszem, hogy megbeszélem Harryvel a dolgot. Egyetértett azzal is, hogy Harry mostanság kicsit furán viselkedik, vagyis elég sokszor van "egy kis dolga" mostanában. Leültünk egy padra de egyszer csak Csöpi elkezdett ugatni és egy irányba akart futni. Felvettem Csöpit és mindketten arra néztünk. Hát bevallom egy elég érdekes látvány tárult a szemünk elé...

14 megjegyzés:

vii.* írta...

Sziia. Én vagyok ennek a blognak a írója: http://imagine-story.blogger.hu/ ;)
Nagyon jó a blogod.:) Izgalmas.! ;) Így tovább.!^^

Beaa. írta...

Köszi szépen.:) A te blogod is nagyon jó!:D Annyira tetszik.:D

Do_Payne írta...

Sziiia ....én is megérkeztem.
Húh hát a vége ...van egy olyan érzésem h Harry megcsalja és szakítani fognak...remélem akkor összejön Zaynel :D sokkal jobban összeillenének :P

Beaa. írta...

Dórucika megkérdezhetem, hogy miből gondolod, hogy sokkal jobban összeillenének?:DD

KisCsillag írta...

Szia:) Nekem nagyon tetszik a blogod:)))de mért a legjobb résznél hagytad abba? kérlek minnél előbb kövit

Beaa. írta...

Szia.:) Örülök, hogy tetszik.:) És köszönöm, hogy olvasod a blogom. Amúgy meg azért hagytam abba a legjobb résznél, mert így érdekesebb.:> Legalább elgondolkodtok rajta,hogy vajon mi lessz és így jobban várjátok a következő részt.:)

Unknown írta...

Szia nagyon tetszik az odalad : ) Az én blogom is most nyitott ki kukkants be ha lesz időd : ) onedirectionfansiteblog.blogspot.com Nagyon várom már a következő részt : ) De szerintem Harry-vel sokkal jobban összeillenek : ) :]

Beaa. írta...

Szia. Köszi szépen. És benézek.:) Csak most van pár blog amit meg kell nézzek de ígérem benézek.:) Amúgy meg nem tudom,hogy hogyan tudjátok megállapítani, hogy kivel illik jobban össze.:DD

Unknown írta...

Már kinozoool : $ : ) Minden eggyes 20 - 30 percben felnézek hátha feltetted az új rééészt .. :$$$ xD Remélem együttt maradnaak Harry--vel : )) És remélem , hogy már holnap majd felteszed az új részt : ) : )

Beaa. írta...

Hűha. Hát Zita örülök, hogy ennyire tetszik a blogom.:D Megpróbálom minél hamarabb feltenni, csak mostanába kicsit túl zsúfolt a programom, de napközben mikor időm van mindig írom, csak próbálom úgy írni, hogy minél érdekesebb legyen, így egy részt többször átolvasok, többször újraírok és sokat gondolkodok rajta. És aztán megszületnek a részek.:D Remélem megérted.:)

Unknown írta...

Persze én is így szoktam csinálni... : ) Megérteem : ) : ) Most én is egy részen gondolkodom ... : ) Nem baj , ha tovább várunk sokkal érdekesebb lesz : ) De nagyon remélem hogy Harry-vel marad ( titok : nekem ő a kedvencem ) *.* ♥ xD Na jó éjszakát neked : ) Szia :)

Beaa. írta...

Köszönöm, neked is. ♥

Unknown írta...

Beaa! ne húzd az agyam!! siess a következővel!! már nagyon várom. amúgy nagyon tetszett ez a rész is. őstehetség vagy >:D<

Beaa. írta...

Pont a te véleményedre vártam.:))Amúgy majd kell segíts egy kicsit, és köszi. >:d<

Megjegyzés küldése