Oldalak

2012. május 20., vasárnap

1 rész.: Búcsú. Indulás. Megérkezés.

Miután megnyertem a tehetségkutatót nagyon boldog voltam, és hálás voltam a barátaimnak és a szüleimnek, hogy támogattak mindenben. Anyáékkal eldöntöttük, hogy Londonba költözünk, ahol új életet kezdhetünk és ott minden jobb, mint errefele.
Ma van a nyár első napja, boldogan ébredtem és ránéztem az órára és 10óra múlt 7 perccel. Gyorsan letusoltam és elmentem szendvicset csinálni, gyorsan reggeliztem, és utána rögtön mentem fogatmosni. Mikor készlettem ránéztem az órára, és boldogan látom, hogy mégcsak 12 óra van, így gondoltam előveszem a gitáromat és gitározok és énekelek. Másfél órán keresztül zenéltem, és szólt a telefonom. Orsi volt, és megkért, hogy menjek el velük este valahová ünnepelni, én beleegyeztem. Anya szólt, hogy menjek, mert kész az ebéd, így elpakoltam a kottáimat, és eltettem a gitáromat. Lementem ebédelni, és mondtam anyának, hogy este Orsiékkal leszek. Megbeszéltük, hogy holnap megnézzük a Londoni eladó házakat.Ebéd után egy kicsit felléptem a facebookra, ahol láttam, hogy mindenki gratulált nekem. Facebookozással gyorsan eltelt az idő. 5kor felhívott Orsi, hogy mit csinálok, mert 6kor ittvan nálunk, és legyek kész.Így gyorsan mentem öltözni. Piros cicanacit húzttam fel egy piros izompólóval és a kedvenc piros magassarkúmat húztam hozzá. Hát na, szeretem a pirosat.:D Gyorsan még kivasaltam a hajam és már kész is voltam. Az óra 17:55-t mutatott, így büszke voltam magamra, hogy most az egyszer gyorsan elkészültem, és nem kell rám várni. Gondoltam, hogy az 5 perc alatt még játszok egy kicsit a kutyusommal Csöpivel, ő egy kis Yorki kutyus. Amikor Orsi megjött még Csöpivel játszodtunk, mivel ő is nagyon szereti Csöpit ő is játszott vele egy kicsit. Játék után indultunk is. Nem tudtam, hogy hova visz. Bekötte a szemem. Közben Dorkáék is csatlakoztak. Andi szólt, hogy ő fogja a kezem és bízzak benne. A kedvenc kávézómba vittek, amit kibéreltek csak nekem, és egy búcsú bulit tartottak a tiszteletemre. Én hálából énekeltem nekik. Hajnali 5kor mentünk haza, így délután 3kor ébredtem és anyáék csoldákoztak, hogy mitől alszok ennyit. Amint felkeltem lementem a konyhába és pizzával vártak engem. Amiután elfogyott az összes pizza felmentünk a szobámba és bekapcsoltuk a gépet, és házat kerestünk. Egy gyönyörű házat találtunk, és még medence is volt vele. Kb 2-szer akkora volt mint a mostani. Gyorsan felhívtuk a tulajdonost, hogy mi holnap odarepülünk és azonnal megvennénk. A tulajdonos boldog volt, hogy ilyen gyorsan sikerült eladnia a házat és még készpénzt is kap. Gyorsan vettünk 3 repülőjegyet, és összecsomagoltunk. Egész nap csomagoltunk, és közben átjöttek a nagyiék és a barátok elbúcsúzni. Este korán feküdtünk, mert korán kellett kelnünk. Reggel anya ébresztett, hogy gyorsan keljek és öltözzek, mert 2 óra múlva indul a gép. Gyorsan letusoltam és hajatmostam. Lementem és már készvoltak a szendvicsek, amikből teleettem magam. Kaja után elmentem fogatmosni, és öltözni. Gyorsan készlettem. A cuccainkat összepakoltuk és beraktuk a kocsiba és már mentünk is. Csöpi nagyon kíváncsi volt, nem tudta, mi történik. 12kor indult a gépünk, így fél12 re ottvoltunk, bepakoltunk és felszálltunk a gépre. Indulás után mindenki elaludt, mert fáradtak voltunk a sok pakolászástól. Arra ébredtünk, hogy azt mondták, hogy kapcsoljuk be az öveket, mert leszállunk. Leszállás után hívtunk egy taxit és a házhoz mentünk. Ott a tulajdonos rögtön ajtót nyitott és segített bevinni a cuccokat. Amint bementünk nagyon elcsodálkoztunk, mert a ház sokkal gyönyörűbb és nagyobb volt,mint a képeken. Kifizettük a házat és megkaptuk a kulcsot. A tulajdonos már el is ment, így végre a miénk a ház. Gyorsan kipakoltunk. És szobátválasztottunk. A ház 2 emeletes volt. A földszinten egy óriási előszoba fogadott minket, jobbra egy ajtó volt, ami a kertbe vezetett a medencével. Balra a konyha volt és mellette egy fürdőszoba. Az emeleten volt 5 szoba egy terasz és 2 fürdőszoba. Én magamnak a legnagyobb szobát választottam, és onnan még volt egy terasz ami pont a medencéhez nyílt, így ha akartam onnan fejest tudtam volna ugrani.:)). Mivel mindenki fáradt, így most lefekszünk aludni. Holnap még írok. Sziasztok jóéjt.! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése