Oldalak

2012. május 22., kedd

3 rész.: 3nap. a csajok érkezésétr készülés és egy váratlan fordulat.

Reggel 10kor keltem, és szóltam anyunak, hogy ő kellene ma elhozza a csajokat a reptérről, mert én meg akarom lepni őket, mert írtam egy új dalt és azzal várnám őket a hátsó kertbe. Gyorsan letusoltam hajatmostam és reggeliztem; reggeli után elmentem fogatmosni és öltözni. Elvettem a gitárt és az új dalom kottáját és kimentem egy közeli parkba, ahol kerestem egy nyugis helyet. Leültem és  elkezdtem játszani a dalom, és gyakoroltam, hogy minél jobban menjen. Éneklés közben egyszer csak a Harry és Liam jött felém a One Direction-ös fiúk közül, és én nagyon meglepődtem. Amint megláttam egyből abbahagytam az éneklést és gyorsan kezdett verni a szívem, mivel nekem nagyon bejön Harry, de Liam is nagyon tetszik nekem, és minden álmom volt, hogy egyszer találkozzak velük, de sosem hittem volna, hogy pont ők jönnek majd ide hozzám. Gyorsan felálltam, és szedelőzködtem, miközben Harry és Liam egyszerre köszöntek nekem, én meg félénken visszaköszöntem, hogy sziasztok. Mondták,hogy ez az ők törzshelyük, mivel tudják, hogy ez a legnyugisabb hely egész Londonban. Bocsánatot kértem, és mondtam, hogy akkor megyek is, mire Harry megfogta a kezem, és azt mondta, hogy maradjak. Hozzátette, hogy hallották mind az 5en ahogyan énekelek és nagyon tetszett nekik a dal. Szinte elájultam. Liam észrevette, ezért megfogott, és mondta, hogy nyugodtan támaszkodjak bele. Én azt mondtam, hogy köszi, de akkor hol van Zayn, Louis és Niall? Harry azzal az aranyos mosolyával azt mondta, hogy mögöttem. Én hátrafordultam és azon vettem észre magam, hogy körülvesznek a One Direction-ös fiúk, és mind hárman egyszerre köszöntek nekem, én vissza köszöntem, és hozzátettem, hogy jól rám ijesztettetek. Erre ők egyszerre kértek bocsánatot. Zayn hátulról megfogott és azt mondta, hogy üljek le. Leültünk és megkérdezték, hogy ki dalát éneklem amire én nagy félénken mondtam, hogy én írtam a barátaimnak, mivel most jönnek ők hozzám, mert most költöztem Erdélyből ide. Nagyon meglepődtek, mivel a dal angol és amúgy is jól beszélek angolul. Louis megkért, hogy újra énekeljem el nekik a dalt, és megtettem. Nagyon el voltak csodálkozva, és megkérték, hogy ők is hadd énekeljék most velem. Nagyon gyorsan megtanulták a dalt. Sokáig dícsértek a hangom és a dal miatt is. Niall-nak az az ötlete támadt, hogy ha szeretném és nem gond, akkor eljönnek és meglepik a barátnőimet azzal, hogy velem éneklik el a dalokat, amire én nagyon boldog lettem, és azt mondtam, hogy tényleg?:O jújj légyszilégyszi. Harry elkezdett mosolyogni és Liamre nézett. Ők azt mondták, hogy tényleg. Kérdezték, hogy hányan jönnek és én mondtam, hogy 4en. Ők összenéztek, és mind elkeztek mosolyogni. Louis megkérdezte, hogy ők is ilyen jó csajok, mint én? És én elpirultam. Harry odalépett hozzám és azt mondta, hogy ne legyek szégyenlős, mert tényleg gyönyörű vagyok és adott egy puszit.:$ hát én elvoltam ájulva. Tudtam, hogy a csajok is 1D imádók, így elhívtam a fiúkat haza. Észrevettem, hogy már fél 3. Megkérdeztem a fiúkat, hogy éhesek-e? Mert mindjárt jönnek a csajok. Kórusban mondták, hogy igen, így gyorsan összedobtunk pár szendvicset és miután megettük kimentünk a hátsókertbe, és mégegyszer elénekeltük a dalokat. Felhívtam anyut, hogy szóljak, hogy van egy nagy meglepetésem, amit még neki sem árulok el, de nagyon szupi. Nagyon kíváncsi lett.
De mára ennyi, holnap megtudhatjátok, hogy milyen fogadtatásban részesültek a csajok és, hogy mi sült ki ebből az egész dologból. Sziasztok! 

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Teee. gonosz! nagyon. itt abbahagyni...jujj. nagyon tetszett a rész :) csak így tovább ;)

Megjegyzés küldése