Oldalak

2012. május 21., hétfő

2 rész : Ébredés az új házban. Beilleszkedés.

Reggel 12kor keltünk. Mindenki elment tusolni, és reggelizni. Reggeli után megfrissült erővel nekifogtunk kipakolni, és berendezni tetszés szerint a házat.
Csöpi nagyon örült az új háznak, és nagyon tetszett neki, és így nagyobb helyen tudott ő is játszani. A kert tetszett neki a legjobban, mivel sok ott a virág és van ami közé elbújjon és játszadozzon. Mind örülünk, hogy neki is tetszik és nem hiányzik neki otthonról semmi. Játszottam vele egy jódarabig és csináltunk pár képet. Csöpi nagyon szeret fotózkodni, akárcsak én. Nagyon jó képek lettek. Játék után anya szólt,hogy kész az ebéd, így elmentem ebédelni. Ebéd után felmentem a szobámba és elővettem a gitáromat gitározni és énekelni. Nagyon elszórakoztam vele és egy dalocskát írtam, ami szerintem nem sikerült jól, de felvetettem és facebookon átküldtem Andinak, hogy mondjon róla véleményt, mert tudom, hogy ő tényleg megmondja, ha pocsék. De hát most kivételesen megdicsérte, és nagyon tetszett neki, és ezt nem csak azért mondta, mert egyik legjobb barátnőm. A facebookon sok új értesítést kaptam és üzenetet, melyek 45%-a az, hogy gratulálnak, és hogy szerintük mennyire jóvagyok, a másik 45%-a az, hogy hiányzom az otthoniaknak és a maradék pedig azoktól jött, akik tényleg a legjobb barátaim, és leírták nekem, hogy mi történik itthon, és hogy kiderült, hogy egy jópáran csak azért álltak mellettem, mert "híres" lettem. Ez nekem elég rosszul esett, és eldöntöttem, hogy ezek után már nem beszélek velük annyit, és hogy holnapután csak a 4 legjobb barátnőm jön : Andi, Orsi, Bea és Dorka. Ez a mi 5ösünk. Gyorsan eltelt az idő, és már kellett is menni vacsizni. Vacsora után csináltunk egy konferenciahívást Yahoo Messengeren, és mindenki elmondta, hogy mi volt több mint egy órán át beszéltünk, de aztán a reggeli pakolászásban elfáradtam, és már nem nagyon bírtam. Gondoltam,hogy elteszem magam holnapra, mivel holnap is sok dolgom lessz, elő kell készíteni a szobákat a csajoknak. Felhoztam Csöpit a szobába, mivel velem alszik, hogy aludjunk. Ő még nem akart aludni szóval a szobában játszadozott és közben hozzámbújt és nyalogatott, mert játszani akart velem, de megértette, hogy én aludni szeretnék. Annyira szeretem, olyan okos kiskutya! Na de megyek is aludni. Holnap még írok! Jóéjt.!

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Most még pakolászol :) Aztán jönnek a csajok és beleszabadultok a londoni életbe :P már kíváncsi vagyok :D

Beaa. írta...

Remélem tetszeni fog az rád vár.:)

Unknown írta...

Ám most ez igazobol meg történt vagy mi?:D

Megjegyzés küldése