Oldalak

2012. május 23., szerda

4 rész: A meglepetés. (3 rész folytatása)

Mikor utoljára énekeltük el a hátsókertben a dalt bejött apu és szólt, hogy készüljek mert 5 perc és ittvannak a csajok. Nagyon meglepődött, amikor meglátta a fiúkat, és mondtam, hogy majd mindent elmagyarázok. Akkor a fiúk el is bújtak és már jöttek is a lányok, mire én hátul elkezdtem játszani a dalt és énekelni és a fiúk sorra kapcsolódtak bele. A lányok hátrajöttek, és alig hittek a szemüknek, hogy tényleg Harry, Liam, Zayn, Louis és Niall énekel velem együtt, és hogy én eddig nem is meséltem róluk. A dal után odafutottak hozzám és én megöleltem őket. Bemutattam a fiúknak őket, és mindenki nagyon örült. Felhívtam a csajokat kipakolni, amig a fiúk lent vártak. Gyorsan felvitték a cuccokat, és elmentünk mind a 12-en ebédelni (a csajok, anya, apa és a fiúk) . Ebéd után felhívtam a fiúkat a szobába és elmondtuk a csajoknak, hogy mi hogyan történt. Lassan már 5 óra volt, és megkérdeztem a fiúkat, hogy még maradnak-e? Arra Harry rámnéz és azt mondja, hogy maradnak, és nagyon örül, hogy megismerhetett és hogy most itt lehet velünk.:) A lányok rámnéztek és mosolyogtak és mind egyre gondolunk, miközben a fiúk is ránéztek és Harry kicsit zavarba jött.Mindenki elkezdett kacagni, és én közbe vágtam.:
-Na mit csináljunk?
-Üvegezés? - Mondta Zayn és Beára nézett.
-Benne vagyunk. - Mondta egyszerre mindenki.
Erre én lementem egy üvegért, és odaadtam Liam-nek, hogy forgasson. De forgatás előtt megbeszéltük,hogy ha valaki nem akar feleni vagy nem teszi meg, amit mondtak, akkor citromot kell ennie.:)) Louis kérdezett Harry-től.
-Harry felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Ki jön be neked a csajok közül?
-Hát mindenki jól néz ki, de Bella nagyon gyönyörű és hát ő.
Nagyon elpirultam, mert nekem is ő tetszik a legjobban és ő is zavarba jött. A lányok rámnéztek és mind mosolyogtak.
-Na én forgatok. - Mondta Harry.
Zayntől kérdezett Dorka.
-Zayn felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Igaz, hogy szingli vagy?:$
-Igaz.
Erre fogta az üveget és pörgetett. Bea kérdezett Dorkától.
-Dorka drágám felelsz vagy mersz?:>
-Felelek.
-Muszáj elmenned holnap Orsival együtt?
-Sajnos igen.:(
Erre én meglepődtem és a fiúkkal együtt nagyon szomorúak lettünk.Bea pörgetett, és én kérdeztem Anditól.
-Felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Ti meddig maradtok?
-Én holnap utánig, és Bea pedig 1 hétig.
Szinte elsírtam magam.Úgy,hogy inkább pörgettem és Liam kérdezett  Niall-től.
-Ne is kérdezd, felelek.:))
-Szinte gondoltam. Neked bejön valaki a csajok közül?
-Hát Orsi, de kár, hogy mennie kell.
Elgondolkodtunk rajta, hogy Orsinak is Niall jön be. Lehetséges, hogy pont párokban vagyunk?:o Harry-én, Niall-Orsi. Beának Liam jön be Andinak Zayn és Dorkának Louis. Az idő gyorsan telt, már lassan 9 óra volt, és a lányok elmentek lefeküdni, addig én beszéltem a fiúkkal, és amig Harry kiment, rákérdeztem a többiektől, hogy nekik bejönnek a csajok, és mint kiderült pont úúgy vannak párban, és látták, hogy valamit eltitkolok, és én elmondtam nekik ezt a párosítást, és mondták,hogy hát én és Harry összejöhetünk és Bea is Liammel, ha tényleg igaz, de a többiek közt sajnos nem lesz semi. Megkérdezték, hogy mit csinálunk holnap és én mondtam, hogy hát este 10kor indul Orsi és Dorka gépe, és addig megnéznénk a várost, mivel még én sem láttam, és megígértem, hogy együtt fogjuk megnézni. Harry bejött, és mondta:
-Nem lenne kedvetek holnap velünk megnézni a várost? És aztán este mennek a lányok.:(
-De. Pont ezt beszéltük a többiekkel.-mondtam.
-Akkor hányra jöjjünk? kérdezte Harry
-12?
-Oké. Holnap 12kor ittleszünk. Jóéjt.
Adtak 2-2 puszit és elmentek.Boldogan feküdtem le és aludtam el, mikor megtudtam, hogy tetszek Harry-nek, de nem akartam elsietni.Megyek is aludni. Jóéjt. Holnap írok.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Kezdőőődik! Bea kezdőődik! És megérkezett az első eksön. :D juujj, eljött a rész, ahol kezd izgalmas lenni :)

Megjegyzés küldése