Oldalak

2012. május 20., vasárnap

Bevezető rész:

Sziasztok.! Bella vagyok, 18 éves és Erdélyben lakok. Nagyon szeretek énekelni és gitározni. A legjobb barátnőm, Orsi rávett, hogy jelentkezzek egy tehetségkutatóra, és ezzel az ötletettel minden barátnőm és barátom egyet értett. Titokban be is neveztek egy tehetségkutatóra, melyre elmentem, és tovább jutottam. Végül meg is nyertem. Rávettem a szüleim, hogy költözzünk ki Londonba, és bele is egyeztek. A pénz éppen elég volt arra, hogy kiköltözzünk és egy gyönyörű házat tudjunk venni, sőt még maradt is meg belőle. Sajnáltam otthagyni a barátaim, mert hát nekik köszönhettem ezt, de megígértem nekik, hogy amint kiköltöztünk, rá 3 napra kijöhetnek hozzánk egy hétre és mivel nyár van, még biztos megengedik a szülők, hogy kijöjjenek, vagy én menjek haza.
Londonban valami különös történt velem, de arról majd olvashattok később.
A további részekben elolvashatjátok Bella izgalmas kalandjait.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése