Oldalak

2012. június 19., kedd

8 rész. Egy pikáns kis nap.:)

 Reggel arra keltem, hogy csöng a telefonom. A párnám alá nyúltam és elkezdtem "félkómásan" :)) keresni a mobilom.:) Megtaláltam. Harry hívott. Nem tudtam elképzelni, hogy mit akarhat ilyen kora reggel. Koráán?! Fél 1 múlt.:)) Hát akkor végül is nincs is olyan korán, sőt.! Felvettem, és hallotta a hangomon a fáradtságot.:
- Szia cica.:)
- Szia macii.
- Hogy aludtál? Ugye nem én ébresztettelek fel? Még olyan fáradt hangod van.:(
- Hát de. De jó is, hogy hívtál, hanem az egész napot átalusszuk Beával.:)) *Te jó ég, vajon Bea is még alszik?-jutott eszembe.* És te jól aludtál?
- Egy ilyen tökéletes nap után, mint a tegnapi, hát persze, hogy jól aludtam.:) -te jó éég de aranyosan mondta ezt Harry.:$$- Amúgy arra gondoltam, hogy mit csinálsz ma?
- Hát még én sem tudom.
- Egy dupla randiba benne lennétek?:) Te és én, Bea és Liam.
- Megbeszélem még Beával, de szerintem tuti benne lessz. Oké?
- Rendben. Liam már bele is egyezett.:))
- Na akkor mindjárt hívlak, csak beszélek Beával.:)
- Rendben. Csók.
- Csók. - leraktam a telefont.
Átmentem Beához a szobába, de ő már nem volt ott, így lementem a konyhába.
- Jóreggelt álomszuszék.
- Szia. Hátte?
- Hát 12 előtt pár perccel keltem. Akkor ment el anyud, és itthagyott, hogy reggelizzek. Hagytam neked is. Kérsz?
- Ööö. Köszi. Okéé.
Leültem mellé és elkezdtem enni a pirítóst.:)
- Figyu Bea. Beszéltem Harryvel és kérdezte, hogy mit szólnánk egy dupla randihoz? Te és Liam, Harry és én. Azt mondtam, hogy megkérdezlek téged is, és visszahívom.
- Ez egy klassz ötlet. Benne vagyok.
- Oké akkor megyek is felhívom.
- Hé csajszi, előbb edd már meg a kajád.
- Jólvan. Eszek és utána hívom is.
Gyorsan kajáltam és fogatmostam, és elintéztem a reggeli tennivalóim, és felhívtam Harryt, hogy jöjjenek át úgy 3-ra és akkor mehetünk is.:) Már fél 2 volt. Gyorsan felöltöztünk, és elkészültünk. Kb fél 3-ra kész lettünk, így még volt időnk megbeszélni Beával, hogy mi volt tegnap.
Mindent elmondtunk egymásnak, és együtt örültünk.:) Olyan jóóó.:D Mikorra végeztünk a meséléssel, csöngettek. A fiúk voltak. Na jóó nem is nagyon lehetett volna más.
Bejöttek és egy-egy csokor vörös rózsával leptek meg. Behívtuk és vázába tettük a virágokat. Kérdeztük, hogy merre megyünk, mit csinálunk. Azt mondták hogy meglepi. Erre mi összenéztünk, és gondoltuk, hogy na ma is valami jó fog történni, mert tegnap is mikor ezt mondták, akkor nagyon jó lett a vége.:)
Végül az állatkertbe vittek. Nagyon romantikus volt.:) Közben sokat röhögtünk. Olyan édik voltak a fiúk.:)) Csomót hülyültünk. Közbe-közbe letámadta őket pár rajongó. És mindenki megkérdezte, hogy járunk-e? Amit ők büszkén vállaltak fel, és bemutattak mindenkinek. Hát igen. Pár lány elég féltékeny lett.  Kb 6kor jöttünk el, így mondtuk a fiúknak, hogy menjünk át hozzánk filmet nézni. Nagy nehezen rávettük a fiúkat, hogy nézzük meg a " Monte Carlo " című filmet. Nagyon romantikus volt.:) Jajj úgy imádom őket. Egyszerűen minden olyan jó velük.:)
Miután lejárt a film lementünk a konyhába, s megnéztük milyen kaja van itthon, de aztán úgy döntöttünk, hogy rendelünk valami pizzát.:)) Amíg vártuk, hogy hozzák ki, Harry kitalálta, hogy karaokézzunk.:) Egy csomót röhögtünk, mivel a fiúk csak szórakoztak.:)) Aztán meghozták a pizzát. Nekiálltunk enni. Gyorsan el is fogyott. Utánna még felmentünk a szobába és beszélgettünk már lassan 11 óra volt, és felhívtak anyáék, hogy ma nem alszanak otthon, így megkértük, hogy hadd aludjanak ma itt a fiúk, hogy vigyázzanak ránk. Nagy nehezen beleegyeztek. Liam és Bea bevonultak a szobájukba, mi pedig maradtunk az én szobámba és felhoztuk még Csöpit is. Átbeszéltük az egész estét, majd lefeküdtünk aludni. Olyan jó érzés volt Harry karjai közt elaludni. Nagyon jó nap volt ez a mai.:)
Jóéjt. ♥

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Fél 1ig aludni...jóég :P hmm. duplarandi, vörösrózsa, állatkert, filmezés, pizzázás, együttalvás....jó rész. ügyes vagy :*

Beaa. írta...

:$:)) Köszii. De amúgy itt már egész van.:> Nem azelőtt pár perc vagy azután párperc.:$ :*

Unknown írta...

pedig én azt úgy szerettem :p :o3

Megjegyzés küldése