Oldalak

2012. június 25., hétfő

9 rész.: Hoppá. Valamiről elfeledkeztünk.

Hajnalban kisebb-nagyobb zajokra ébredtünk a házban. Bea és Liam átjöttek hozzánk és 4en lementünk megnézni, hogy ki/mi lehet az? Nagy meglepődésünkre Bea szüleit láttuk a házban. Hát igen. Akkor jutott eszünkbe, hogy azt mondták, hogy estefele jönnek. De akkor, hogy-hogy csak most tudtuk meg?
- Anya, apa!? Hát ti? - értetlenkedett Bea.
- Sziasztok. Nem akartunk felkölteni. Éjjel érkeztünk és anyudék küldtek nekünk egy lakáskulcsot is, mert mikor mondtuk hogy kb hajnalba érünk ide (bizonyos okok miatt) akkor mondták, hogy küldenek egy kulcsot, mert nem akarják, hogy fentmaradjunk ilyen későig. - mondta kedvesen Bea anyukája miközben pakolászott.
- Hát attól szólhattatok volna, de már mindegy. Anya hadd mutassam be a barátomat Liam-et, ő pedig itt Harry, Bella barátja.
- Csókolom. - köszöntek kedvesen a fiúk, és két puszival fogadták az anyukámat és kezetfogtak apával.:):)
- Sziasztok. Örvendünk a találkozásunknak. Nagyon meglepődtünk, mivel nem tudtunk még rólatok. - mondták.
- Hát nem is tudhatnak erről, mert a kapcsolat még elég friss.:) - mondta Harry, és közelebbhúzott magához és megpuszilta a homlokom. 
- Na jól van fiatalok menjetek feküdjetek még le, és mi is hamarosan lefekszünk, mert fárasztó volt az út, csak a fontosabb dolgokat még kipakoljuk.
- Rendben. - és Bea 2-2 puszit adott szüleinek és feljöttünk.
Nagyon megnyugodtunk, és visszafeküdtünk aludni.
Reggel 10kor keltünk, és lementünk kajálni aztán feljöttünk Harryvel a szobába még egy kicsit lustálkodni.
Mivel Beáék a szüleikkel elmentek a hétvégére, így egész nap miénk volt a ház. Sőt anyáék is felhívtak hogy ma nem jönnek haza, csak holnapután, vagyis vasárnap este. Szóval az egész hétvégére mienk a ház. Estig lustálkodtunk, mivel szerencsére most Harryéknekek nincs dolguk a héten, így ő is csak az enyém most. ♥ 
Este átmentünk és áthoztuk a cuccait. Aztán elvittük sétáltatni Csöpit, közben sok rajongóval találkoztunk és sokan kérdezték, hogy most én vagyok Harry barátnője? És ő büszkén felvállalt és azt mondta, hogy én vagyok a barátnője, és én is leszek a barátnője örökre. Jajj. Annyira aranyos egy srác. :$ Alig akartak elengedni a rajongók. Fél óra múlva aztán nagy nehezen megszabadultunk tőlük.:)) Aztán még egy kicsit sétáltunk és hazamentünk.Otthon játszodtunk egy kicsit Csöpivel, és egyszer csengett a telefon, Niall volt az.
- Szia Harry. Mit csinálsz?
- Szia Niall. Itt vagyok Bellánál.
- Az jó. Nem mehetnénk át kajálni, mert itthon nincs semmi kaja.:$
- De gyertek nyugodtan, addig rendelünk pizzát.
- Úhh köszi tesó imádlak. :)) 
- Ezt most csak a kaja miatt mondod ugye?
- Nem-nem.:D Tényleg.
- Oké-oké. Na akkor gyertek.
És lerakták a telefont. 
- Bella ugye nem gond, ha átjönnek Niallék kajálni?
- Dehogy. Úgy is rég beszéltem velük.
Gyorsan megrendeltük a pizzát, és mire megjöttek Niallék már ki is hozták a pizzát. Miközben pizzáztunk filmet néztünk. A Superhero-t néztük meg. Közben sokat röhögtünk.:)) Aztán mikor lejárt a film Niallék hazamentek, mert már késő volt. Harryvel megnéztünk még egy romantikus filmet. Közben csókolóztunk. Aztán meg nem is a filmre koncentráltunk, hanem egymásra. Harry felvett, és felvitt a szobánkba. Nagyon egymásra voltunk hangolódva. Egyre hevesebben csókolt, és szép finoman lekerültek a ruhák, de én megállítottam:
- Harry. Nekem ez lenne az első, és én nem szeretném elsietni.
- Akarod, vagy hagyjuk abba? Rád tudok várni bármeddig. Szeretlek!
- Én is szeretlek, és akarom, de légyszi vigyázz.
- Vigyázni fogok, ez természetes. 
És megtörtént. Elképesztő, hogy milyen jó volt. Úgy éreztem, hogy csak a mien a világ, és hogy csak mi vagyunk. Más nem érdekelt. Éreztem, hogy szeret, és én is szeretem őt. Annyira jó vele. Aztán összegubózva elaludtunk.
Na jóéjt. ♥

1 megjegyzés:

Unknown írta...

:)) erre nincs mit mondjak. aranyosak :) ügyes vagy :D

Megjegyzés küldése